حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Dimensity 8000 مدیاتک در بنچمارک AnTuTu اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، پردازشگرها، مدیاتک

کمپانی مدیاتک درحال آماده شدن برای عرضه پردازنده‌های جدید رده‌بالای خود با نام Dimensity 9000 و Dimensity 8000 است. مورد اول تاکنون به‌صورت رسمی معرفی شده و قرار است تا پایان سال، درشماری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار به‌کار گرفته شود. چیپست دوم اما، هنوز معرفی نشده و زمزمه رونمایی از آن در فصل بهار به‌گوش می‌رسد. بااین‌حال، پیش از معرفی رسمی از Dimensity 8000، این تراشه اخیرا در لیست بنچمارک AnTuTu مشاهده شده که ازلحاظ امتیاز کلی، بالاتر از چیپست پرچمدار سال گذشته کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ قرار گرفته است.

بنچمارک AnTuTu تراشه Dimensity 8000 مدیاتک

به‌گزارش gizmochina، در لسیت این بنچمارک شناخته‌شده، چیپست جدید را می‌توان با امتیاز چشمگیری در حدود 820000 مشاهده کرد. درحالی‌که تاکنون تعداد کمی از چیپست‌های قدرتمندتر از این تراشه وجود دارند، سری Dimensity 8000 زیر سایه پرچم‌دار مدیاتک یعنی Dimensity 9000 قرار گرفته است. بااین‌حال، این چیپست توانست عملکردی بهتر از پردازنده پرچمدار سال 2021 کوالکام یعنی Snapdragon 888 را از خود به‌جای بگذارد. درحال‌حاضر، تراشه Snapdragon 888 امتیازی در حدود 800000 را در AnTuTu کسب کرده است. پیش از این، ما حتی گزارش داده بودیم که Dimensity 9000 احتمالاً Snapdragon 8 Gen 1 را نیز شکست خواهد داد، بنابراین به‌نظر می‌رسد که عملکرد نسل بعدی تراشه‌های مدیاتک در بازار چیپست‌های موبایل امسال کاملاً رقابتی است.

بنچمارک AnTuTu تراشه Dimensity 8000 مدیاتک

بنچمارک AnTuTu تراشه Dimensity 8000 مدیاتک

علاوه‌بر این، تلفن‌های مجهز به Dimensity 8000 ممکن است برای بسیاری انتخاب ایده‌آلی باشد، زیرا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و نسبتاً ارزان‌تر از گوشی‌های پرچمدار دیگر خواهند بود. قابل‌ذکر است که تراشه‌های جدید Dimensity 8000 و Dimensity 9000 به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون کاهش عملکرد، کارآمدی خود را حفظ خواهند کرد که دلیل عمده آن نیز، استفاده از فرایند تولید تراشه TSMC می‌باشد. انتظار می‌رود امسال شرکت‌های مختلفی از این چیپست استفاده کنند، ازجمله برندهایی مانند اوپو، ویوو، آنر، شیائومی و دیگر برندها.

به‌خاطر داشته باشید که این هنوز یک معیار بر روی کاغذ است و عملکرد واقعی را در زمینه‌هایی مانند بازی منعکس نمی‌کند. این بنچمارک همچنین توسط افشاگر مشهور، Digital Chat Station، در حساب Weibo وی به‌اشتراک گذاشته شده است و بنابراین حتی بنچمارک رسمی منتشرشده نیز محسوب نمی‌شود.

دیدگاه شما پیرامون عملکرد مناسب Dimensity 8000 مدیاتک در بنچمارک AnTuTu و عبور این تراشه از اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی