حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار آینده موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اوایل تابستان ۱۴۰۱ رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

چندی پیش درباره مشخصات کلیدی پرچمدار آینده موتورولا برای شما نوشتیم. هم اکنون گفته می‌شود که این تلفن هوشمند با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی در جولای ۲۰۲۲ (تیر و مرداد ماه ۱۴۰۱) رونمایی خواهد شد.

پرچمدار آینده موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس برخوردار خواهد بود

با آنکه زمان نسبتاً زیادی تا جولای ۲۰۲۲ باقی مانده است. اما بسیاری از مشخصات پرچمدار آینده موتورولا با اسم رمز Motorola Frontier 22 فاش شده است. همان طور که از یک دستگاه پرچمدار انتظار داریم، موتورولا Frontier 22 از یک صفحه نمایش OLED ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. متاسفانه اطلاعاتی درباره تاچ سمپلینگ ریت این تلفن هوشمند در دست نیست‌. دوربین سلفی Frontier 22 برای کاربران جذاب خواهد بود. زیرا گفته می‌شود دوربین مذکور از سنسوری با وضوح ۶۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

طراحی احتمالی Motorola Frontier 22

قطعا یکی از مهمترین ملاک بسیاری از کاربران برای خرید یک گوشی هوشمند، تراشه به کار رفته در آن دستگاه است. پرچمدار مورد بحث موتورولا نیز در این بخش جذاب ظاهر شده و گفته می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بهره خواهد برد. موتورولا Frontier 22 از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند. ماژول دوربین این دستگاه با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو (با قابلیت زوم ۲ برابر) تکمیل خواهد شد. با آنکه گزارش EqualLeaks اشاره ای به سنسور اصلی این تلفن هوشمند نمی‌کند اما انتظار داریم که موتورولا به سراغ سنسور سامسونگ HP1 برای دوربین اصلی این دستگاه برود.

گفته می‌شود پرچمدار آینده موتورولا در دو نسخه با دو حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی (از نوع LPDDR5) و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت (از نوع UFS 3.1) عرضه خواهد شد. باتری این دستگاه چندان پرظرفیت نخواهد بود و موتورولا به یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برای پرچمدار جدید خود اکتفا کرده است. اما خوشبختانه این دستگاه از شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز برای این تلفن هوشمند اندرویدی در نظر گرفته شده است.

پرچمدار جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

همان‌طور که انتظار می‌رود، موتورولا Frontier 22 با به روزترین نسخه اندروید (Android 12) به دست کاربران می‌رسد. از دیگر ویژگی های این دستگاه پرچمدار می‌توان به اسپیکر های استریو، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر (احتمالا از نوع اپتیکال) و WiFi 6E اشاره کرد.

نظر شما درباره Motorola Frontier 22 چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده این دستگاه، چه قیمتی برای آن مناسب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اینم داره ادای شیائومی رو درمیاره
روی کاغذ یه غول بی شاخ و دم!
در عمل یه گوشی درجه دو/سه چینی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی