حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرباد های +Nokia Go Earbuds 2 و Nokia Go Earbuds 2 Pro رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوکیا

نوکیا پس از رونمایی از نوکیا G21، گوشی نوکیا G11 را نیز معرفی کرد. اما این تمام ماجرا نبود و این شرکت در رویداد خود همچنین از دو هدفون بی‌سیم با نام‌ های +Nokia Go Earbuds 2 و Earbuds 2 Pro نیز رونمایی کرد که در ترنجی به بررسی ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.

 

Nokia Go Earbuds 2 و EarBuds 2 Pro دارای طراحی مشابهی هستند که توسط چند ویژگی متفاوت از هم جدا شده اند. این هدفون ها به بلوتوث 5.2 و همچنین پشتیبانی از جفت سازی سریع مجهز شده اند و از درایور های صوتی 10 میلی متری برای ارائه صدایی غنی و شفاف استفاده می‌کنند. شما مجبور نیستید با نویز پس‌زمینه سر و کار داشته باشید، زیرا با این که این ایرباد ها حذف نویز فعال (ANC) ندارند، با قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) همراه هستند. شما همچنین دارای رتبه بندی ضد آب و ضد گرد و غبار IPX4 هستید که تضمین می کند این هدفون ها در برابر عرق و پاشیدن آب مقاوم هستند و می توان از آنها در طول تمرینات ورزشی استفاده کرد.

همانطور که گفته شد، طراحی این دو مدل از جمله پد لمسی ساده برای کنترل صدا مشابه است. با این حال، Nokia Go Earbuds 2 Pro دارای تاخیر کم بازی و حالت ویدیویی است که تجربه گیمینگ یکپارچه و بدون تأخیر صوتی در حین بازی را به ارمغان می آورد.

عمر باتری در دو مدل نیز مشابه است و در داخل هر هدفون یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. کیس های شارژ هر کدام دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی هستند و می توانند تا 24 ساعت زمان پخش را ارائه دهند.

ایرباد های نوکیا مدل +Nokia Go Earbuds 2 و Nokia Go Earbuds 2 Pro رونمایی شدند

از نظر قیمت، +Nokia Go Earbuds 2 با قیمت 39.99 دلار ارائه می‌شود در حالی که Nokia Earbuds 2 Pro برچسب قیمت 44.99 دلاری خواهد داشت. این دو هدفون در رنگ‌ های مشکی و سفید عرضه می‌شوند و در حال حاضر برای خرید در برخی از کشور ها در سراسر جهان در دسترس هستند.

 

نظر شما درباره ایرباد های جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری