حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو K14 پلاس رونمایی شد؛ نسخه ری‌برند شده Moto E40

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

لنوو سرانجام از K14 پلاس رونمایی کرد. این گوشی در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده موتورولا Moto E40 است. از ویژگی های شاخص این تلفن هوشمند میان رده می‌توان به نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین سه گانه و تراشه UNISOC اشاره کرد.

لنوو K14 پلاس با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار رونمایی شد

بگذارید با مهمترین ملاک خرید یک دستگاه، یعنی قیمت آن، شروع کنیم. لنوو K14 پلاس با قیمت حدود ۱۳۰ دلار (برای نسخه ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند از یک بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره مند است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده؛ و از وضوع HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. دوربین سلفی K14 Plus درون یک پانچ هول قرار گرفته. حاشیه های نمایشگر این گوشی به جز در لبه پایینی نسبتا کم است. نکته آخری که در بخش صفحه نمایش می‌توان به آن اشاره کرد، نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ نمایشگر این دستگاه است.

Lenovo K14 Plus

سه لنز دوربین در قاب پشتیبانی Lenovo K14 Plus دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو) در کنار دوربین اصلی این دستگاه قرار گرفته اند. این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مورد بحث، می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، و ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد.

این دستگاه از تراشه UNISOC T700 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. با توجه به حافظه ذخیره سازی محدود این تلفن هوشمند، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD نیز برای آن در نظر گرفته شده است. لنوو K14 پلاس از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات برخوردار است. با توجه به آن چیزی که از موتورولا E40 دیدیم، انتظار داریم که این گوشی حدود دو روز شارژ دهی داشته باشد. البته دقت کنید که میزان شارژدهی هر دستگاهی وابسته به نوع مصرف شما از آن است.

موتورولا Moto E40 با Unisoc T700 و نمایشگر ٩٠ هرتزی معرفی شد

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی برای کی ۱۴ پلاس لنوو در نظر گرفته شده است. همچنین امکان باز کردن قفل صفحه با استفاده از فناوری تشخیص چهره نیز وجود دارد. از ویژگی های مثبت این تلفن هوشمند می‌توان به درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. متاسفانه خبری از اندروید ۱۲ نیست، و این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به دست خریداران می‌رسد.

نظر شما درباره گوشی هوشمند اقتصادی جدید لنوو چیست؟ آیا این دستگاه با قیمت ۱۳۰ دلاری ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی