حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید و فروش روغن هیدرولیک

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

روغن هیدرولیک در سیستم های هیدرولیکی و‌ پرس های سبک و‌ سنگین از استفاده گسترده ای برخوردار است که بسیار پر کاربرد و‌ مناسب برای این امور می باشد. این روغن تشکیل شده از مواد افزودنی مناسب و روغن پایه معدنی مرغوب می باشد که باعث حرکت نرم سیستم های هیدرولیکی و فرمان می شود.

برای معرفی برخی از ویژگی های مهم این روغن می توان به اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی، دارای قابلیت ضد سایش مطلوب بودن، دارای خاصیت فیلتر شدن عالی ، آزاد سازی هوا از روغن به صورت کاملا درست و‌ عالی، توانایی محافظت و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و… اشاره نمود که بنا به تمامی نکات ذکر شده این روغن از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین این روغن صنعتی عمر قطعات را افزایش می دهد.

روغن های هیدرولیک در سیستم های هیدرولیکی همچون سیال عمل کرده و قدرت را به قطعات هیدرولیکی منتقل می کنند.

کاربرد این روغن ها گسترده است و‌ در کنار موارد ذکر شده  در ماشین های سنگین مانند جرثقیل ها و جک ها و سایر موارد نیز کاربرد این روغن ها دیده می شود. این روغن ها همچنین نوعی روانکاری بین قطعات صنعتی و در بلبرینگ ها و یا زنجیر های صنعتی را به وجود می آوردند که نشان از این است که می‌ توان آنها را در صنعت نیز به کار برد . جهت خرید و فروش روغن هیدرولیک و اطلاع از قیمت این محصول به سایت ما مراجعه نموده تا تمامی محصولات مورد نظر را تهیه نمایید.

خرید و‌ فروش روغن بهران حرارت

روغن بهران حرارت در سیستم های بسته که انتقال حرارت در آن ها ۳۲۰ درجه سانتی گراد  است به کار می رود که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.  پایداری و‌ مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم از جمله ویژگی های گسترده این روغن ها بوده.

روغن بهران حرارت به دلیل داشتن ضریب حرارتی بالا در برابر گرما و حرارت دارای مقاومت بالایی است و در حین انجام عملیات دچار گرانوری و تشکیل رسوب نمی شود. این سیال ها را به ۵ دسته گاز، آب ، روغن ها یا سیالات آلی، فلزات مذاب و ترکیبات دارای سیلیکون که عموما در صنایع از روغن هایی بهره گرفته می شود می‌ توان تقسیم کرد.  نحوه کار این روغن ها به این گونه است که گرما را از یک منبع گرمایشی میگیرد و به مصرف کننده منتقل می کند. از این طریق می‌ توان گرما را به اجزا و‌ قسمت های دیگر سیستم انتقال داد.

سیستم های دارای قابلیت انتقال حرارت از طریق روغن های صنعتی  به دو دسته سیستم های تحت فشار یا بسته و سیستم های بدون فشار یا باز تقسیم‌ می شوند.

مراجعه به سایت ما امکان خرید و‌ فروش روغن بهران حرارت را برای شما عزیزان فراهم می کند و‌ می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

 

خرید و فروش روغن بهران توربو دیزل 20w50:

روغن بهران توربو دیزل 20w50 روغنی با کیفیت عالی بوده که دارای ویژگی های بسیاری نظیر خاصیت پایداری در برابر حرارت  و دارای خاصیت کنترل کنندگی دوده  می باشد.

این روغن تشکیل شده از روغن پایه نیمه سنتتیک و‌ مواد افزودنی می باشد که کاربرد آن در خودرو های سال ۲۰۰۴ به بعد بیشتر صورت می گیرد.

در خودرو هایی نظیر کامیون‌ ها و‌ اتوبوس ها که در شرایط سخت تری کار می کنند استفاده از این روغن ها نسبتا بیشتر دیده می شود. ‌ قابلیت پراکنده‌ سازی و  ذرات حاصل از آتش سوزی در موتورهای دیزلی، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون تحت شرایط دمایی بالا به منظور کاهش تشکیل لجن و رسوب به جهت افزایش عمر موتور، دارای پایداری برشی عالی و  کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغن در موتور، سهولت در روشن شدن موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی، دارای مقدار قلیائیت کل TBN بالا برای محافظت بهتر در برابر فرسایش روغن

خاصیت ضد سایش عالی، فراریت مطلوب به جهت کاهش کم شدن روغن و…  نمونه های دیگری از ویژگی های گسترده این روغن ها هستند.

خرید و فروش روغن بهران توربو دیزل 20w50 از طریق مراجعه به سایت ما امکان‌ پذیر می باشد که می‌ توانید آنها را به صورت حضوری و‌ آنلاین با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات