حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی کارت سانترال های پاناسونیک و کاربرد آن ها

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

داشتن کسب وکاری حرفه ای بدون یک شبکه سانترال امکان پذیر نیست. به همین علت است که در همان ابتدا استارتاپ ها و کسب و کارهای جدید به یک شبکه مخابرات محلی تجهیز می شوند.

ابزار مختلفی برای بهتر شدن خدمات شبکه سانترال و رفع نیازهای آن مورد استفاده قرار می گیرد. کارت سانترال پاناسونیک هم یکی از تجهیزاتی است که در شبکه های سانترال مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به تازگی شبکه سانترال خود را راه اندازی کرده اید یا اطلاعات زیادی در مورد این ابزار ندارید، با ما همراه باشید.

کارت سانترال چیست؟

گاهی اوقات ممکن است تجهیزاتی که در دسترس دارید، ظرفیت لازم را برای شبکه و کاربران در اختیار نداشته باشند. در این مواقع کارت سانترال به کارتان می آید. در اصل کارت های سانترال اسلات هایی هستند که از فلز ساخته شده اند و در آن ها چیپست و بردهای کوچکی و حساسی وجود دارد. بر اساس این که این کارت ها در کدام قسمت شبکه سانترال و برای چه کاربری مورد استفاده قرار می گیرند، از نظر عملکرد با همدیگر متفاوت هستند. برخی از آن ها ظرفیت خطوط شهری یا داخلی را افزایش می دهند و قابلیت های بیشتری به آن ها می افزایند. برخی به عنوان منشی تلفن فعال هستند. کمپانی پاناسونیک مدل های مختلفی را از کارت سانترال طراحی کرده است تا بتواند نیاز شبکه های مختلف را براورده کند.

https://pbxshop.co/all-panasonic-card/

کاربرد کارت سانترال پاناسونیک در شبکه

در اصل کارت سانترال پاناسونیک یک مرکز مخابراتی کوچک است که بسته به عملکردی که دارد بخشی از یک شبکه را ساماندهی می کند. در ادامه کاربرد انواع کارت سانترال پاناسونیک را مورد بررسی قرار می دهیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید:

اشتراک گذاری خطوط شهری و ایجاد خطوط داخلی متعدد

در اصل مهم ترین کاربردی که کارت های سانترال دارند، اشتراک گذاری خطوط شهری است که در یک مجموعه و بین چند کاربر صورت می گیرد. در شبکه های سانترال نیاز است تا خطوط داخلی متعددی با توجه به تعداد کاربران ایجاد شود. گاهی اوقات ترافیک شبکه مخابرات اصلی و نیاز کاربران به خطوط متعدد باعث می شود تا ساماندهی مخاطبان به سختی صورت گیرد. این کارت ها به کاربران کمک می کنند تا به راحتی بتوانند این مشکل را حل کنند و هر کدام از یک خط داخلی بهره مند شوند؛ از این رو با یک خط شهری می توان چندین خط داخلی انشعاب داد.

اضافه کردن قابلیت های جدید به سانترال های قدیمی

گاهی اوقات کاربران، سالهاست که شبکه سانترال خود را راه اندازی کرده اند و دستگاه های مورد استفاده آن ها در حال حاضر بسیاری از قابلیت های جدید را ندارد. به همین علت نمی توانند از امکانات سانترال های جدید بهره ببرند. در این مواقع نیازی نیست که برای سانترال های به روز و با تکنولوژی های جدید اقدام کنید. به راحتی می توانید با انواع کارت سانترال پاناسونیک قابلیت های جدیدی را به سانترال قدیمی خود اضافه کنید. به عنوان مثال پشتیبانی از خطوط ویپ و قابلیت های آن با یک کارت سانترال پاناسونیک جدید، به سادگی قابلیت های جدیدی را به شبکه شما ارائه می دهد. بدین صورت با هزینه کمتری، شبکه سانترال خود را به روز می کنید.

کاهش نیروی انسانی در شرکت ها

از دیگر کاربردهایی که کارت سانترال پاناسونیک از نوع کارت منشی دارد، کاهش نیروی انسانی در شرکت ها و ارگان ها است. انواع کارت سانترال شبکه منشی این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بدون نیاز به منشی، ساماندهی تماس و ارتباطات را بر عهده بگیرد. این کارت های سانترال، هدایت مخاطبان را بر عهده می گیرد.

انواع کارت سانترال پاناسونیک

همانطور که گفته شد، کارت شبکه سانترال یک ابزار خاص نیست و چندین نوع دارد. هر کدام از این کارت ها در شبکه ای خاص به کار گرفته می شوند و قابلیت مشخصی به سیستم می دهند. در ادامه مطلب رایج ترین انواع کارت سانترال پاناسونیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

·   کارت سانترال پاناسونیک PRI

گاهی اوقات سازمان یا شرکت شما از خطوط شهری 4 یا 5 رقمی استفاده می کند. این خطوط در اصل به نام خط شهری PRI شناخته می شوند و کارت هایی که روی آن ها استفاده می شوند نیز به همین نام شناخته می شوند. این کارت ها با نام خطوط شهری دیجیتال نیز رایج هستند. در اصل این کارت ها خطوط ۴ یا ۵ رقمی را به دستگاه سانترال متصل می کنند. این کارت های سانترال می توانند قابلیت هایی مانند استفاده از خط تلفن ویپ، کنفرانس ویدیویی، افزایش ظرفیت شبکه و … را برایتان به ارمغان آورد. کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک و سانترال پاناسونیک KX-NS500 مدل هایی از این نوع کارت سانترال هستند.

·   کارت خط شهری تلفن های سانترال

در صورتی که از کارت های خطوط شهری در سیستم سانترال خود بهره می برید، می توان خطوط شهری آنالوگ 8 رقمی را در دستگاه خود مشخص کنید. در صورتی که کلید 0 یا 9 را روی تلفن سانترال خود بفشارید، می توانید خط را آزاد کرده و مجدداً تماس بگیرید. به کمک این کارت ها می توانید مکالمات خود را ساماندهی کنید.

·   کارت منشی سانترال پاناسونیک

یکی از انواع کارت سانترال پاناسونیک، کارت منشی آن است که قابلیت های زیادی دارد و می تواند جایگزین منشی در شرکت ها و مؤسسات شود. این کارت دارای قابلیت راهنمای صوتی برای مخاطبان است تا بتوانند به خطوط داخلی مورد نظر خود متصل شوند. این نوع کارت ها به جای اپراتور و منشی عمل می کنند و همین عامل سبب می شود تا هزینه های جاری شرکت به مراتب کاهش یابد و نیازی به استخدام منشی و پرداخت حقوق برای او نداشته باشید.

کدام کارت سانترال برای شما مناسب است؟

همان ‌طور که دیدید، کارت های سانترال پاناسونیک مدل های مختلفی دارند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که دسته بندی که برای انواع کارت سانترال پاناسونیک عنوان شد، در اصل دسته بندی کلی از این محصولات بود. هر کدام از این انواع کارت، دارای مدل های مختلفی هستند که بسته به نیاز کاربر می توان از آن ها استفاده کرد.

تنوع بسیار بالای کارت های سانترال پاناسونیک ممکن است هنگام خرید باعث شود که سردرگم شوید و ندانید که کدام محصول را خریداری کنید. از این رو بهتر است ابتدا نیازهای شبکه خود را مشخص کنید، سپس برای خرید کارت سانترال اقدام کنید. برخی از مراکز معتبر می توانند در این زمینه به شما مشاوره های لازم را ارائه دهند تا بهترین کارت سانترال را انتخاب کرده و شبکه خود را ارتقا دهید؛ از این رو انتخاب یک مرکز خرید خوب برای خرید انواع کارت سانترال پاناسونیک بسیار مهم است.

پی بی ایکس شاپ؛ خرید بهترین انواع کارت سانترال پاناسونیک

حال که اهمیت استفاده از کارت های سانترال را می دانید، بهتر است یکی از معتبرترین شرکت های عرضه انواع کارت سانترال و سایر تجهیزات شبکه را بشناسید. پی بی ایکس شاپ به عنوان یک مرکز معتبر و خوش سابقه در زمینه فروش تجهیزات شبکه و ارائه مشاوره و آموزش های لازم در این زمینه، جزو بهترین ها در این حوزه است که می توانید با اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از آن ها خریداری کنید. مجموعه pbxshop نه تنها بهترین محصولات اصل را در زمینه کارت پاناسونیک شبکه و با تنوع بالا به شما ارائه می دهد، بلکه این امکان را فراهم می کند تا مشاوره و آموزش های لازم را هم دریافت کنید.

منبع: https://www.panasonic.com

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات