حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکم گردی در شیراز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شیراز و دیدنی‌های آن نیازی به توصیف ندارند. حتی افرادی که به این‌شهر زیبا سفر هم نکرده باشند، آن‌قدر از توصیفات آن شنیده‌اند که حتما در برنامه‌های سفرهای خود، جایی ویژه برای شیراز باز خواهند کرد. همه افرادی که به شیراز سفر می‌کنند، با هر سلیقه‌ای که باشند، جاذبه‌های فراوانی را برای گذر اوقات خود به‌خوبی پیدا خواهند کرد.

یکی از تفریحات مورد‌علاقه مسافران بسیاری در سفر، سرزدن به رستوران‌های شهر مقصد است. این‌موضوع باعث می‌شود تا شما ضمن آشنایی با رستوران‌های جدید، امکان استفاده از غذا‌های محلی شهر مقصد را نیز داشته باشید. شیراز هم با تنوع غذایی بسیار، محل مناسبی برای رستوران‌گرد‌ها و افرادی است که دوست دارند غذا‌ها و طعم‌های جدیدی را امتحان کنند.

در این مقاله می‌خواهیم درباره رستوران‌های شیراز صحبت کنیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. اگر یکی از هتل‌های شیراز مانند هتل الیزه شیراز علی بابا را برای اقامت خود رزرو کرده‌اید یا دوست دارید در آینده‌ای نزدیک به شهر زیبای سعدی و حافظ سفر کنید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

رستوران شرزه شیراز

برای شکم گردها و علاقه‌مندان به امتحان رستوران‌های جدید، یکی از بهترین رستوران‌های شیراز رستوران شرزه است. رستوران شرزه را می‌توان قدیمی‌ترین رستوران شهر دانست. همین یک عنوان هم برای بسیاری از افراد کافی است تا شرزه شیراز را برای حداقل یک‌بار امتحان کنند.

اما کیفیت خدمات و غذاهای رستوران به نحوی است که رضایت مسافران و مراجعان را دریافت می‌کند. به همین دلیل احتمال مراجعه شما برای دفعات بعدی برای صرف غذاهای دیگر رستوران زیاد است. سرو غذا در سینی‌ها و ظرف‌های مسی نیز از جاذبه‌های رستوران است که مسافران به آن علاقه نشان داده‌اند. رستوران شرزه یکی از رستوران‌های لوکس شهر است و بهتر است خود را برای پرداخت قیمت‌های متناسب کیفیت آن و بالایی هم آماده کنید.

 

رستوران خانه سنتی پرهامی

احتمالا در گشت‌‌وگذار خود در شیراز زمانی را برای بازدید و خرید از بازار وکیل قرار داده باشید. اگر هنگام ظهر یا شب بعد از خرید خود، دوست داشته وعده غذایی مناسبی را در یکی از رستوران‌های خوب شهر داشته باشید، حتما به یاد رستوران خانه سنتی پرهامی باشید.

تماشای این‌خانه سنتی و زیبایی‌های آن شما را مهمان غذایی در دل تاریخ می‌کند. غذا‌‌های سنتی این‌رستوران معروف هستند و مسافران زیادی از آن‌ها راضی بوده‌اند. شما با صرف غذا در این‌رستوران، حس خواهید کرد غذایی خانگی را در آرامش میل می‌کنید. صاحبان رستوران هم چیزی کم نگذاشته و سعی کرده‌اند از هر فرصتی برای زیباتر کردن فضا استفاده کنند و به همین دلیل گل و گیاهان بسیاری را در محیط رستوران مشاهده خواهید کرد.

مجموعه صوفی

رستوران سنتی و سفره‌خانه صوفی یکی از مجموعه‌های معروف است که علاوه‌بر رستوران، مجتمع گردشگری و بازارچه غذا نیز دارد. همین موضوع باعث شده تا مسافران زیادی به این‌مجموعه علاقه پیدا کنند و حتما در برنامه سفر خود، زمانی را برای بازدید و گردش در آن قرار دهند. منوی رستوران صوفی بسیار کامل و متنوع است و شما تقریبا هر غذایی را با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد. اگر دنبال غذا‌های سنتی یا حتی فست‌فود و غذا‌های نادر فرنگی باشید کافی است نگاهی به منوی رستوران صوفی بیندازید. رستوران سنتی صوفی کار خود را از سال 1351 آغاز کرده است و سابقه طولانی در پذیرایی از میهمانان شیراز دارد.

 

رستوران شاندیز

نام شاندیز برای بسیاری از ما آشنا است. رستوران شاندیز مشهد یکی از بهترین رستوران‌های شیراز است که مسافران زیادی به آن علاقه دارند. رستوران شاندیز شیراز در بلندی‌های شهر قرار گرفته و منظره زیبایی از دروازه قرآن دارد.

اگر دوست دارید در محیطی جذاب زیر آلاچیق‌هایی با سقف حصیری غذای خود را میل کنید حتما برنامه خود را طوری تنظیم کنید که زمانی را برای صرف غذا در رستوران شاندیز شیراز داشته باشید. اگر برای رزرو هتل الیزه شیراز یا دیگر هتل‌ها اقدام کرده‌اید، بد نیست برای برنامه غذایی و رستوران‌هایی که می‌خواهید ببینید نیز برنامه‌ریزی داشته باشید.

کلام آخر

شیراز از گذشته‌های دور، یکی از شهر‌های پر‌آوازه ایران بوده که هر‌ساله افراد زیادی را از سراسر جهان به بازدید و گشت‌وگذار دعوت می‌کند. کمتر کسی را می‌توان یافت که وصف کوتاهی از شیراز شنیده و هوای سفر به این‌دیار را در سر نداشته باشد.

شیراز به‌عنوان شهری تاریخی و با طبیعتی بی‌نظیر که غذا‌‌‌های محلی و رستوران‌های معروفی دارد، یکی از بهترین مقصد‌ها برای سفر بعدی شما خواهد بود.

اگر قصد سفر به شیراز و استان زیبای فارس را دارید یا هتلی مانند هتل الیزه شیراز را رزرو کرده‌اید، حتما زمان خوبی را برای سرزدن به رستوران‌های معروف آن و چشیدن طعم غذا‌های محلی منطقه صرف کنید. در این‌مقاله سعی کردیم تعدادی از رستوران‌های خوب شهر را به شما معرفی کنیم. حتما درباره برنامه مراجعه به آن‌ها فکر کنید و برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات