حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس در حال توسعه OxygenOS 13 است: رویداد بررسی در 9 اسفند ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۳، وان‌پلاس

در ژوئن 2021 (8 ماه پیش)، وان پلاس اعلام کرد که OxygenOS عمیقاً با ColorOS اوپو یکپارچه خواهد شد و به دنبال آن، وان پلاس رابط HydrogenOS را به نفع ColorOS در چین کنار گذاشت. در ادامه مناطق جهانی نیز  به‌ روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند که عملاً OxygenOS را چیزی بیش از یک ColorOS تغییر نام‌‌یافته تعریف نمی‌کرد.

 

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که هر دو شرکت نام رابط کاربری خود را کنار می گذارند و ترجیح می دهند یک سیستم عامل یکپارچه با یک نام که شایعه شده است H2OOS باشد، انتخاب کنند. امروز اما وان پلاس به این شایعه واکنش نشان داده و به تازگی تایید کرده که در حال کار بر روی OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 است و رابط H2OOS فعلاً به تولیدات وان پلاس تعلق ندارد.

OxygenOS 13 به جای H2OOS معرفی خواهد شد

همانطور که گفتیم، این خبر جدیدترین افشاگری های شایعات و روایت فعلی را که این برند به طور کلی نام OxygenOS را کنار خواهد گذاشت، رد می کند. با این حال، وان پلاس قبلاً اعلام کرده بود که در مقطعی از آینده شروع به ارائه یک سیستم عامل جهانی یکپارچه در همه دستگاه‌ های خود خواهد کرد، بنابراین ممکن است تغییر نام سیستم‌ عامل یکپارچه آتی همچنان اتفاق بیفتد، اما احتمالاً نسبت به زمانی که در شایعات قبلی ذکر شده بود، به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش gizmochina، آخرین اخبار مربوط به رویداد بحث و بررسی رابط OxygenOS 13 در انجمن Open Ears است که با توجه به گستردگی کاربران آنها، وان پلاس در تلاش برای ایجاد یک نسخه عالی از OxygenOS برای گوشی های هوشمند خود و کاربران خواهد بود. این رویداد برای 9 اسفند ماه 1400 برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل OnePlus قبلاً گفته بود که رابط کاربری یکپارچه ای به طور جداگانه برای دستگاه های OnePlus توسعه داده می‌شود تا هم عملکرد آن ها را بهینه نگه دارد و هم قابلیت آنلاک کردن بوت لودر دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین برای اظهار نظر قطعی باید تا روز رویداد و ارائه توضیحات بیشتر توسط وان پلاس صبر کنیم.

 

منتظر رابط کاربری جدید وانپلاس هستید؟ به نظر شما این بار هم یک ریبرند از رابط اوپو خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری