حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی اس 22 در کدام کشور ها با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

خانواده سامسونگ گلکسی اس 22 سنت دیرینه این شرکت کره ای را برای تغییر پردازنده بر اساس منطقه را ادامه خواهد داد. به طور سنتی، سامسونگ مدل های مبتنی بر کوالکام را به ایالات متحده و کره جنوبی محدود می کرد اما با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در سال جاری در سری گلکسی اس 22 در حال تغییر این شرایط است. در ترنجی در جریان این تغییرات باشید.

 

ممکن است سامسونگ نسخه‌‌ی Exynos 2200 سری گلکسی اس 22 را در بریتانیا و کل منطقه اروپا عرضه کرده باشد، اما در عوض بازار های کمی شاهد چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود. طبق جدیدترین اخبار گفته می‌شود سامسونگ نسخه‌ های اسنپدراگون 8 نسل 1 را به کشور هایی مانند استرالیا، کانادا، هند، آفریقای جنوبی و امارات، همراه با چین، ژاپن، آمریکای شمالی و کره جنوبی به سری گلکسی اس 22 می‌آورد.

سامسونگ سری گلکسی اس 22 را به صورت جهانی عرضه کرده است و ارسال پیش‌ سفارش‌ ها را قبل از پایان ماه آغاز خواهد کرد. با این حال، وب‌ سایت‌ های فروش جزئیات کمی در مورد آنچه افراد راجع به چیپست، باید هنگام خرید  گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس یا گلکسی اس 22 اولترا بدانند، ارائه می‌کنند. در عوض، سامسونگ این سه‌گانه را دارای یک تراشه 4 نانومتری توصیف می‌کند که می‌تواند Exynos 2200 یا Snapdragon 8 Gen 1 باشد.

سری گلکسی اس 22 در کدام کشور ها با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود؟

به گفته  منبع، این شرکت توانسته تایید کند که کشور های زیر نسخه‌ های اسنپدراگون 8 نسل 1 خانواده گلکسی اس 22 را دریافت خواهند کرد:

– استرالیا

– کانادا

– هندوستان

– آفریقای جنوبی

– کره جنوبی

– امارات متحده عربی

– ایالات متحده

علاوه بر این، سامسونگ مدل های اسنپدراگون 8 نسل 1 را در چین و ژاپن نیز عرضه خواهد کرد. پیش از این، تصور می شد که سامسونگ مدل های Exynos 2200 را در کل آفریقا و خاورمیانه عرضه می‌کند، اما حالا با افشای این اخبار گویا دیگر اینطور نیست. در مقابل، سامسونگ مدل های مجهز به Exynos 2200 را در بریتانیا و منطقه اروپا (شامل 28 کشور) به فروش خواهد رساند.

 

به نظر می‌رسد برنامه ایران مانند سایر نقاط خاورمیانه و به همراه نسخه اگزینوس باشد. شما کدام نسخه را ترجیح می‌دهید؟ اسنپدراگون یا اگزینوس؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری