حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید لوازم شیائومی از این پس در جایگاه سوخت : هندی ها در پمپ بنزین به دنبال شیائومی!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شیائومی

می‌دانید که هند سرزمین اتفاقات عجیب است. بنابراین بله خبر را در دنیای حقیقی می‌خوانید‌ و شیائومی در جدید ترین تصمیم خود وارد جایگاه های سوخت شده است تا برخی از محصولات جانبی خود را در آنجا عرضه کند! شیائومی روز سه‌شنبه در هند شراکت جدیدی را با شرکت شِل هند با هدف دسترسی بیشتر به محصولات سبک زندگی خود برای مصرف‌ کنندگان اعلام کرد. این همکاری در بنگلور هند آغاز می شود، جایی که پنج جایگاه سوخت شِل برای فروش طیف وسیعی از لوازم شیائومی و کالا های سبک زندگی این شرکت انتخاب شده اند.

 

 

اگر یادتان نمی‌آید؛ شیائومی سابقه فروش محصولات خود به روش های نامتعارف و عجیب را دارد و این اولین بار نیست که خود را با یک روش فروش عجیب به اخبار رسانده است. دو سال پیش بود که برای شما کاربران عزیز ترنجی نوشتیم شیائومی در هند قصد دارد گوشی های هوشمند و لوازم جانبی خود را در کیوسک های هوشمند خود بفروشد. به هر صورت حال نوبت جایگاه های سوخت است و برخی از مواردی که شیائومی قصد دارد در این جایگاه ها بفروشد، عبارتند از کمپرسور هوای قابل حمل برقی، مچ بند هوشمند مدل Mi Band 5، شارژر شیائومی مدل 2 آمپر به همراه کابل، ریش تراش شیائومی، ایربادز ردمی مدل 2C ، پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ردمی و چندین محصول دیگر. شاید خرید پاوربانک در جایگاه سوخت ایده عجیبی به نظر برسد اما گویا از این پس هندی ها جداً می‌توانند باک خودرو و گوشی خود را همزمان در جایگاه سوخت پر کنند!

کیوسک های فروش موبایل شیائومی در هند را ببینید: مثل نوشابه موبایل بخرید

شیائومی چشم‌ اندازی دارد که فناوری و نوآوری را برای مصرف‌ کنندگان در سراسر کشوری مانند هند در دسترس‌ تر کند و در عین حال از محل تجمع مشتریان بالقوه‌ای که قبلاً از آنها استفاده نمی‌کرده است، استفاده کند. فکری که باعث شد آنها جایی پر تجمع و بکر مانند جایگاه سوخت را پیدا کنند تا شیائومی از طریق شراکت خود با شرکت شِل، تمایل خود را به فروش لوازم جانبی مورد علاقه خود حتی در حین حرکت نیز نشان دهد!

در این رابطه مدیر ارشد فروش آفلاین شیائومی در هند، گفت: «هدف ما از طریق همکاری با شل، افزایش دسترسی به طیف وسیعی از لوازم جانبی شیائومی در این کشور برای مصرف کنندگان است. ما مفتخریم که این ابتکار را با امید تبدیل شدن به یک روش فروش کامل محصولات برای مصرف کنندگان و طرفداران در سراسر کشور، آزمایش کنیم. ما امیدواریم و مطمئن هستیم که این همکاری در پویایی کسب و کار خرده‌ فروشی لوازم جانبی ما در بازار های روستایی و ایجاد سهولت خرید برای مصرف‌کنندگان با امکان دسترسی در تمام طول شبانه‌روز، سهیم خواهد بود».

فروش لوازم شیائومی در جایگاه های سوخت هند

فروش لوازم شیائومی در جایگاه های سوخت هند

به نقل از منبع، شیائومی سال گذشته نیز اولین راه حل فروش چندگانه خود را نیز راه اندازی کرده بود که Mi Commerce نام دارد و ابتکاری برای محو کردن مرز های فروش آنلاین و آفلاین است. همچنین در سال 2021، این شرکت اعلام کرد که 10 هزارمین فروشگاه Mi Home خود را در چین افتتاح کرده است و اکنون تمرکز بیشتری بر گسترش جهانی دارد.

 

به نظر می‌رسد شیائومی از همه راه ها برای فروش محصولات خود در هند استفاده می‌کند تا این بازار را تحت سلطه خود حفظ کند. به نظر شما این روش های فروش عجیب، خوب هستند یا بد و چرا؟ در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

الان هندی ها میگن بخاطر شیائومی پمپ بنزین ها منفجر میشه 😂😂

Poco F3

اینا تو ترکوندن انواع چیز استادن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری