حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست امتیازات بنچمارک AnTuTu در ژانویه 2022 از برتری مطلق Snapdragon 8 Gen 1 حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک

بنچمارک AnTuTu اخیرا آخرین لیست خود از رتبه‌بندی عملکرد گوشی‌های هوشمند در پایان ماه ژانویه 2022 را منتشر کرده است. در اینجا، تفاوت اصلی نسبت به رتبه‌بندی ماه‌های قبل، عرضه تراشه Snapdragon 8 Gen 1 می‌باشد که باعث تغییر در رتبه‌بندی به‌عنوان برترین تراشه مورداستفاده در گوشی‌های هوشمند اندرویدی شده است.

لیست امتیازات بنچمارک AnTuTu در ژانویه 2022

با نگاهی به این لیست، جدیدترین و بهترین پردازنده موبایل کوالکام در رتبه‌بندی بنچمارک گوشی‌های هوشمند عرضه شده فعلی، در صدر قرار دارد. در این میان، سری iQOO 9 در بالای جدول قرار گرفته و گوشی iQOO 9 Pro نیز با امتیاز 1,020,974 به‌عنوان قدرتمندترین گوشی همراه اندرویدی شناخته می‌شود؛ در حالی که مدل پایه iQOO 9 با امتیاز 1,020,156 در رتبه دوم قرار دارد. به طور مشابه، Realme GT2 Pro با 1,000,641 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. درمجموع پنج گوشی هوشمند برتر این لیست، وان پلاس 10 پرو و ​​شیائومی 12 پرو به‌ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

لیست امتیازات AnTuTu

لیست بنچمارک AnTuTu

شایان‌ذکر است که گوشی‌های هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بر این لیست تسلط داشته و هفت رتبه برتر را دراختیار دارند. درهمین‌حال، دستگاه‌های دارای اسنپدراگون 888 پلاس نیز سه جایگاه آخر را به خود اختصاص داده‌اند که شامل Black Shark 4S Pro ،Red Magic 6S Pro و iQOO 8 Pro می‌شود. اگرچه، این مدل‌ها به‌زودی از این لیست خارج خواهند شد زیرا دستگاه‌های پرچمدار جدیدتر از برندهای مختلف به‌زودی وارد بازار می‌شوند. از میان این گوشی‌ها، می‌تواند به سری Galaxy S22 سامسونگ به‌عنوان پرچمداران ۲۰۲۲ غول کره‌ای اشاره کرد.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که ازمیان سه چیپست برتر سال جاری که تاکنون معرفی شده‌اند، تنها نمونه اسنپدراگون به بازار عرضه شده و درحال‌حاضر شاهد استفاده دستگاهی از دیمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک و یا اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ نیستیم.

به‌غیر از بخش رده‌بالا، AnTuTu رتبه‌بندی را برای دسته میان‌رده گوشی‌ها نیز به‌اشتراک گذاشته است. در این لیست، تقریباً هیچ تغییری در ژانویه ۲۰۲۲ نسبت به ماه پیشین وجود ندارد. تقریباً همه مدل‌های موجود در لیست دارای پردازنده اسنپدراگون 778G کوالکام می‌باشند و تنها یکی از آن‌ها دارای تراشه Dimensity 900 است. رتبه‌ها نیز کم‌وبیش یکسان بوده و iQOO Z5 همچنان در صدر فهرست قرار دارد و Honor 60 Pro و Reno7 5G به‌ترتیب جایگاه دوم و سوم را تصاحب کرده‌اند. اما با شروع سال جدید، می‌توان انتظار داشت که کوالکام تراشه‌های میان‌رده جدیدی را در اواخر امسال عرضه کند که در آن زمان، این جدول نیز تغییراتی را به خود خواهد دید.

نظر شما در مورد لیست بیشترین امتیازات بنچمارک AnTuTu و صدرنشینی گوشی‌های هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی