حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رویداد معرفی گلکسی S22 را در متاورس Decentraland نیز برگزار می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

درحال‌حاضر که از برگزاری رویدادهای حضوری پرشور مانند سالیان گذشته خبری نیست، قابل پیش‌بینی است که در آینده تولیدکنندگان راه‌های جالبی را برای معرفی محصولات خود درنظر بگیرند. درحالی‌که هنوز هم رویه‌ی برگزاری مجازی و آنلاین رویدادها درجریان است، سامسونگ قصد دارد تجربه آخرین رویداد Unpacked خود با رونمایی از سری Galaxy S22 و Galaxy Tab S8 را در متاورس Decentraland نیز به‌نمایش درآورد.

برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ به‌صورت همزمان در متاورس Decentraland

سامسونگ از دنیای مجازی Decentraland متعلق به خود برای رونمایی از سری گلکسی S22 استفاده خواهد کرد. مشارکت در این متاورس شامل استفاده از کیف پول ارز دیجیتال می‌شود، اما اجباری برای این کار نیست. بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای کسانی که کیف پول‌های خود را پیوند دهند، موارد انحصاری درنظر گرفته باشد.

هنگامی‌که Galaxy Unpacked 2022 آغاز شد، می‌توانید با کیبورد و ماوس خود در Decentraland پیمایش کرده و از آخرین پیشنهادات سامسونگ استفاده کنید. حتی یک شخصیت دیجیتالی نیز دراینجا وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ظاهر آواتار Decentraland خود را سفارشی کنید.

برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ به‌صورت همزمان در متاورس Decentraland

برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ به‌صورت همزمان در متاورس Decentraland

ما این فرصت را داشتیم تا برای مدتی در اطراف دسنترالند گشت‌وگذار کرده و متوجه شدیم که این شهر، کاملاً خالی از جمعیت است. بااین‌حال، زمانی که Galaxy Unpacked آغاز شود، ممکن است این رویه تغییر کند. به‌هرحال، این یکی از بزرگترین رویدادهای سامسونگ در سال 2022 است و بدون‌شک چیزی در قالب NFT و مواردی مانند آن برای انبوه رمزارزها نیز  درنظر گرفته است.

درنهایت، اگر به استفاده از این موارد علاقه‌ای نداشته و نمی‌توانید با فضاهای واقعیت مجازی سه‌بعدی فانتزی ارتباط برقرار کنید، کماکان می‌توانید رویداد فردا را به‌صورت مجازی و آنلاین از وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز دنبال کنید.

دیدگاه شما پیرامون برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ به‌صورت همزمان در دنیای متاورس Decentraland چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی