حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو POVA 5G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، تکنو POVA 5G در روز جاری در کشور هند معرفی شد‌. این تلفن هوشمند برای اولین بار در نیجریه رونمایی شد و از ویژگی های شاخص آن می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ اشاره کرد.

تکنو POVA 5G  با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد

جدیدترین میان رده تکنو به مدت محدودی با قیمت ۱۹,۹۹۹ روپیه (معادل ۲۶۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود. فروش این دستگاه به طور رسمی از ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ماه) از طریق فروشگاه آمازون هند آغاز خواهد شد. خریداران Tecno POVA 5G با خرید این دستگاه یک عدد پاور بانک به ارزش ۱,۹۹۹ روپیه (حدود ۲۷ دلار) را به طور رایگان دریافت خواهند کرد.

Tecno POVA 5G

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ مجهز خواهد بود. تکنو POVA 5G از ترند این روز های بازار استفاده کرده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۵:۹ برخوردار است. این نمایشگر همچنین ۹۱ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این گوشی هوشمند ابعاد ۱۷۲.۸۲×۷۸.۲۴×۹.۰۷ میلی متر دارد. این دستگاه همانند بسیاری از تلفن های هوشمند میان رده و اقتصادی اندرویدی، دارای بدنه پلاستیکی است.

این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 900 به همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند. پشتیبانی از ویژگی رم مجازی MemFusion تا ۳ گیگابایت، و اسلات کارت MicroSD اختصاصی تا ۵۱۲ گیگابایت از دیگر ویژگی های این دستگاه است. این گوشی دارای یک ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی خود است. دوربین اصلی POVA 5G رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته که برای گرفتن عکس های سلفی یا تماس های تصویری به کار شما خواهد آمد.

تکنو Camon 18 با دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

 

از دیگر ویژگی های تکنو POVA 5G می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵، وای فای ۶، درگاه USB Type C، سنسور اثر انگشت، سنسور سنجش نور محیط، حسگر مجاورت، شتاب سنج و قطب نما اشاره کرد. نمایشگر این تلفن هوشمند علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی از تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. با آنکه اندروید ۱۲ معرفی شده است، اما میان رده جدید تکنو به طور پیش‌فرض با یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری HiOS 8 به دست کاربران می‌رسد. این گوشی همچنین انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپری تأمین می‌کند. همچنین پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی نیز برای این گوشی میان رده در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره Tecno POVA 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا از حق نگذریم گوشی خوبیه، بخصوص با این قیمتی که داره، دایمن 900 5جی،رم UFS3.1وLPPDR5,دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، صفحه نمایش120 هرتز، پوشش91درصدی صفحه گوشی، واقعا عالی هستش، مطمعنأ فکر کنید اگه سامسونگ بود چنین قیمتی نمیزاشت و بالاتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی