حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز مکس ۲ اپل می‌تواند از کنترل‌های لمسی به‌جای تاج دیجیتالی استفاده کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تاکنون شایعات در مورد نسل بعدی هدفون پریمیوم اپل بسیار پراکنده ظاهر شده‌اند؛ اما پتنت جدیدی که از سوی این شرکت به‌ثبت رسیده است، نشان می‌دهد که اپل احتمالا قصد دارد تا در ایرپادز مکس ۲ خود از کنترل‌های لمسی به‌جای تاج دیجیتالی (Digital Crown) استفاده کند.

ایرپادز مکس ۲ اپل

به گزارش Patently Apple، شرکت مستقر در کوپرتینو به‌تازگی یک درخواست ثبت اختراع دیگر از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات‌متحده در مورد پردازش حرکات بر روی سطح حساس به لمس دریافت کرده است. این نشریه ادعا می‌کند که این اولین باری نیست که اپل حق اختراع در مورد کنترل‌های لمسی AirPods Max را دریافت می‌کند، زیرا حداقل سه سند دیگر در مورد این فناوری دراختیار دارد.

اپل اشاره می‌کند که یک دستگاه الکترونیکی شامل موارد زیر است: حداقل یک سطح حساس به لمس، یک یا چند پردازنده، حافظه ذخیره‌سازی، یک یا چند برنامه پیکربندی‌شده برای اجرا، یک یا چند برنامه شامل دستورالعمل‌هایی برای تشخیص اولین سطح حساس به لمس ازجمله تشخیص جهت‌گیری اولین حرکت با توجه به سطح.

پتنت استفاده از کنترل‌های لمسی در ایرپادز مکس ۲ اپل

پتنت استفاده از کنترل‌های لمسی در ایرپادز مکس ۲ اپل

کنترل‌های لمسی در AirPods Max 2 می‌توانند عوض کردن آهنگ‌ها، فراخوانی Siri، کم یا زیاد کردن صدا و موارد دیگر را آسان‌تر کنند. درحال‌حاضر، داشتن Digital Crown همچنان یک ویژگی بسیار هوشمندانه و منحصربه‌فرد برای هدفون رده‌بالای اپل است.در سال 2020 و زمانی که این شرکت از نسل اول AirPods Max خود رونمایی کرد، تیم طراحی پشت این محصول مصاحبه‌ای با وب‌سایت طراحی ژاپنی Casa BRUTUS را پذیرفت.

در آن مصاحبه، اپل تأیید کرد که کنترل‌های لمسی AirPods Max را آزمایش کرده، اما درنهایت به طراحی Digital Crown رضایت داده است. بااین‌حال، باتوجه به پتنت جدید، شاید با ایرپادز مکس ۲ همه چیز تغییر کند.

درحال‌حاضر، مشخص نیست که آیا اپل به‌زودی از هدفون پریمیوم جدیدی رونمایی خواهد کرد یا خیر. در سال 2021، بلومبرگ گزارش داد که این شرکت قصد داشت رنگ‌های جدید AirPods Max را در آن سال عرضه کند، اما این اتفاق نیفتاد.

اگر اپل به بحث صدای بدون افت کیفیت با افزودن پشتیبانی از کیفیت موسیقی بالاتر به هدفون‌های ممتاز خود رسیدگی کند، نسل دوم این هدفون قطعا مفید خواهد بود. نه‌تنها این مورد، بلکه افزودن دکمه پاور به AirPods Max مشکلات خاموش نشدن صحیح هدفون را نیز حل می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون احتمال استفاده از کنترل‌های لمسی به‌جای تاج دیجیتال در ایرپادز مکس ۲ آینده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی