حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محتویات جعبه سامسونگ گلکسی S22 Ultra چیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چهارشنبه همین هفته معرفی خانواده Galaxy S22 انجام خواهد شد. مدل اولترا در این خانواده بهترین عضو خواهد بود. عضوی که هم بار گلکسی اس ۲۲ اولترا را به دوش می کشد هم گلکسی نوت ۲۲ اولترایی که معرفی نخواهد شد. شاید بپرسید که محتویات جعبه سامسونگ گلکسی S22 Ultra چیست؟ خب ما در این مطلب و پیش از معرفی رسمی می توانیم پاسخ شما را بدهیم!

جعبه سامسونگ گلکسی S22 Ultra

پاسخ سوال خود را به صورت خلاصه در تصویر اصلی مطلب می گیرید. این چیزی است که پیش از شایعه جدید هم تقریبا می دانستیم. با این حال بد نیست که به صورت تقریبا رسمی و پیش از رونمایی هم بتوانیم درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ به مانند سال قبل از قرار دادن شارژر درون جعبه پرچمدار خانواده Galaxy S خود خودداری می کند. به هر حال این حرکت قابل انتظاری بود چرا که کره ای ها سال قبل آن را انجام دادند و رقیب اصلی آن ها هم همین روال را پیش گرفته است.

به جز خود دستگاه موبایل، درون جعبه شاهد ارایه S Pen هم هستیم. این برای خریداران خانواده گلکسی نوت طبیعی است اما خیلی از دستگاه هایی که از قلم پشتیبانی می کنند نیاز دارند که آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

دو حاضر دیگر درون جعبه Galaxy S22 Ultra را می توان کابل USB C به USB C دانست و سورن سیم کارت.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا – رندر غیررسمی

به صورت کلی می توان گفت که بسته بندی گلکسی اس ۲۲ اولترا یک بسته بندی قابل انتظار بود اما لزوما راضی کننده نیست. نه تنها سامسونگ بلکه هر برند دیگری باید با توجه به تفاوت مشخصات فنی شارژ گوشی های خود به این قائل باشد که شارژر سازگار با دستگاه خود را درون جعبه ارایه کند. البته این موضوعی است که برندها به آن اعتقادی ندارند. اپل البته چون یک استاندارد شارژ کلی دارد و یک سازنده است شاید کمی از گزند این مشکل در امان باشد اما تولیدکننده های اندرویدی موضوع متفاوتی هستند.

نظر شما درباره بسته بندی احتمالی Galaxy S22 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)