حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی به‌صورت محدود عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با فاش شدن اینفوگرافیک پیرامون مشخصات کامل سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، بسیاری از کاربران ناامید شدند؛ چراکه شایعات جاری در مورد عرضه این دستگاه با گزینه‌ی حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی در آن دیده نمی‌شد. بااین‌حال، همان‌طور که یک افشاگر قابل‌اعتماد اطمینان داده، هنوز امیدی برای ارائه پرچمدار آینده سامسونگ با کانفیگ ذکرشده، وجود دارد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی

باتوجه به توییت Roland Quandt، وی ادعا می‌کند که یک نسخه ۱ ترابایتی از گلکسی اس ۲۲ اولترا وجود خواهد داشت، اما این مدل تنها به بازارهای منتخب محدود خواهد شد. این بدان معناست که گزینه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی به‌احتمال‌زیاد در بازارهای ایالات‌متحده و اروپا در دسترس می‌باشد.

این اولین باری نیست که سامسونگ یک دستگاه پرچمدار با گزینه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی را ارائه می‌دهد، زیرا در سال 2019، این برند گلکسی اس 10 پلاس را با حافظه داخلی 1 ترابایت و رم 12 گیگابایتی عرضه کرد. بااین‌حال، گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی احتمالاً این بار از 16 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی

تاکنون، می‌دانیم که گلکسی اس 22 اولترا با پنل 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X، با پشتیبانی از +HDR10، رفرش‌ریت تطبیقی ​​120 هرتز و حداکثر روشنایی 1750 نیت بوده و ابعاد آن این دستگاه نیز 163.3×77.9×8.9 میلی‌متر می‌باشد.

در زمینه‌ی عکاسی، این گوشی یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی (f/1.8)، لنز اولتراواید با سنسور 12 مگاپیکسلی (f/2.2) و دو دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم‌های f/2.4 و f/4.9 ارائه می‌کند. در مورد فیلمبرداری، این دستگاه از 8K Super HDR پشتیبانی خواهد کرد.

پرچمدار آینده سامسونگ بسته به منطقه جغرافیایی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 یا Exynos 2200 خواهد بود. اما این بار، شایعه شده است که در اکثر مناطق به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود.

گلکسی اس 22 اولترا با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی نیز می‌کند که بالاترین میزان برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ است. طبق گزارش‌ها، شارژ سریع ۴۵ واتی جدید می‌تواند باتری دستگاه را در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۷۰ درصد پر کند.

دیدگاه شما درباره احتمال عرضه گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه 1 ترابایتی در مناطق محدود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی