حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمامی مشخصات سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب اس ۸ سامسونگ در پوسترهایی لو رفت!

تا برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ پیرامون معرفی جدیدترین عضو از پرچمداران سری گلکسی اس این شرکت در دو دسته‌ی موبایل و تبلت، حدود یک هفته و نیم دیگر باقی مانده است. در این بین اما، اکنون به‌نظر می‌رسد شخصی توانسته به پوسترهای تبلیغاتی شامل مشخصات کامل سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب اس ۸ سامسونگ دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را در یکی از گسترده‌ترین افشاگری‌هایی که تاکنون برای دستگاه‌های متعلق‌به سامسونگ پیش از رونمایی رسمی دیده‌ایم، منتشر کند.

مشخصات سری گلکسی اس ۲۲

مشخصات سری گلکسی اس ۲۲

مشخصات سری گلکسی اس ۲۲

تصاویری که تمام ویژگی‌های جدید گلکسی اس ۲۲ و سری گلکسی تب اس ۸ را به‌نمایش می‌گذارند، در ادامه آورده شده‌اند که البته مورد چشمگیری در آن‌ها به چشم نخورده و عمده اطلاعات، پیش از این نیز شنیده شده‌اند؛ به‌طوری‌که اگر در چند ماه گذشته همه شایعات را دنبال کرده باشید، از قبل می‌دانید که چه انتظاری می‌توان از دستگاه‌های پیش‌روی کمپانی کره‌ای داشت؛ زیرا بیشتر اطلاعات پیرامون این محصولات قبلاً راه خود را به اینترنت پیدا کرده‌اند. بااین‌حال، افشاگری جدید به‌طور مؤثر آن‌ها را به یک اسپویل بزرگ برای کسانی تبدیل می‌کند که موفق شده‌اند از همه یا برخی از افشاگری‌های قبلی جلوگیری کنند.

این افشاگری تأیید می‌کند که گلکسی اس ۲۲ اولترا (دراینجا با نام BO) صفحه‌نمایش 6.8 اینچی خواهد داشت. این گوشی با چیپست‌های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 در بازارهای مختلف عرضه شده و حافظه‌ی رم 8/12 گیگابایتی به‌همراه گزینه‌های ذخیره‌سازی 128/256/256 گیگابایتی قدرت این دستگاه را تأمین می‌کند. همچنین این گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مشابه نسل‌های پیشین خود مجهز شده است که از شارژ سریع ۴۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

درادامه جزئیات مربوط به ترکیب دوربین نیز تأیید شده‌اند. مدل اولترا با سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور 108 مگاپیکسلی f/1.8 برای لنز اصلی با OIS، تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی f/2.4 با زوم 3 برابر با OIS و یک سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی f/4 دوم که از زوم 10 برابری و بازهم با OIS پشتیبانی می‌کند جفت شده است. همچنین یک سنسور 40 مگاپیکسلی f/2.2 در جلوی دستگاه وجود خواهد داشت.

گلکسی اس ۲۲ پلاس (GO) اما، نمایشگر 6.6 اینچی داشته و از همان چیپست مشابه نسخه بزرگ‌تر با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی f/2.2 فوق‌عریض، یک سنسور 50 مگاپیکسلی f/1.8 اصلی با OIS و یک سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی f/2.4 با زوم 3 برابری و OIS می‌باشد. همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی f/2.2 را در قسمت جلویی آن خواهید دید. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که مقداری از نسل پیشین خود کمتر بوده که البته باتوجه به ابعاد کوچک‌تر نمایشگر و همچنین ضخامت کمتر، کاملا منطقی است.

درنهایت، گلکسی اس ۲۲ (RO) را داریم که نمایشگر ۶.۱ اینچی داشته و دارای چیپست‌ها، رم و پیکربندی حافظه مشابه با گلکسی اس 22 پلاس می‌باشد.  علاوه‌بر این، ترکیب دوربین نیز دقیقاً مشابه همین مدل است. شاید تنها تفاوت عمده به‌غیر از ابعاد صفحه در مدل عادی و پلاس را بتوان در باتری کوچک‌تر ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی خلاصه کرد.

ناگفته نماند که شماری از مشخصات این دستگاه‌ها، ازجمله روشنایی نمایشگر تا ۱۸۰۰ نیت در مدل اولترا و پلاس، پشتیبانی از قلم S Pen به‌همراه اسلات اختصاصی در اولترا، محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس، تنظیمات عکاسی سوپر رزولوشن و نایت‌مود پیشرفته درکنار قابلیت‌های ویژه پرتره و فیلمبرداری، از دیگر ویژگی‌های این سری می‌باشد که شایعات پیرامون آن‌ها را پیش‌تر به‌کررات شنیده‌ایم.

اطلاعات سری گلکسی تب اس ۸

اگر هرگز شک داشتید که سامسونگ سه نسخه از تبلت پرچمدار خود را در سال جاری عرضه خواهد کرد، باید به این شک و تردید پایان دهد. پوسترهای مطبوعاتی فاش‌شده تأیید می‌کند که این بار با سه تبلت رده‌بالا طرف خواهیم بود.

طبق شایعات، گلکسی تب اس 8 اولترا یک هیولای مطلق در حوزه‌ی تبلت‌ها خواهد بود. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 14.6 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و رفرش‌ریت 120 هرتز می‌باشد. تبلت پرچمدار سامسونگ همچنین با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به‌همراه رم 8/12/16 گیگابایت و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت در انواع Wi-Fi و 5G در دسترس خواهد بود.

بریدگی نمایشگر میزبان دوربین جلوی دوگانه 12 مگاپیکسلی عریض + 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض است درحالی‌که یک سنسور 13 مگاپیکسلی لنز اصلی و یک دوربین فوق‌عریض 6 مگاپیکسلی در پشت خود خواهد دید. S Pen را می‌توان به‌صورت مغناطیسی به پنل پشتی متصل کرد؛ چیزی که در تبلت‌های فعلی سامسونگ با پشتیبانی از قلم نیز وجود دارد. گلکسی تب اس 8 اولترا همچنین دارای یک باتری 11400 میلی‌آمپرساعتی است که بزرگ‌ترین باتری موجود در تمامی تبلت‌ها می‌باشد.

گلکسی تب اس 8 پلاس دارای صفحه‌نمایش 12.4 اینچی با همان چیپست مشابه نسخه اولترا است اما تنها 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. این دستگاه دارای یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی بوده اما همان دوربین‌های پشتی مدل اولترا را دارد. همچنین هر دو نوع Wi-Fi و 5G برای این تبلت در دسترس خواهد بود و تأمین انرژي آن نیز، توسط یک باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی مهیا می‌شود.

درنهایت، گلکسی تب اس 8 با یک صفحه‌نمایش 11 اینچی با همان مشخصات داخلی، دوربین‌ها و انواع مختلف نسخه پلاس عرضه می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت اما باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی این مدل است. این تبلت مانند تمامی نسخه‌های این مجموعه، از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

این افشاگری باید برای طرفدارانی که منتظر رویداد 9 فوریه سامسونگ بودند، دل‌خراش باشد. در این مورد، چیز دیگری وجود ندارد که بتواند ما را با آن غافلگیر کند. تنها چیزی که باقی مانده است اطلاعات قیمت و در دسترس بودن این دستگاه‌ها می‌باشد، اما حتی قیمت‌های احتمالی سری اس ۲۲ نیز، پیش از این لو رفته است.

نظر شما درباره‌ی مشخصات کامل پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب اس ۸ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farid_73

ظاهرا دوربین اس ۲۲ الترا پیشرفت بزرگی در بخش نرم افزار داره

ali karimi

سلام،یک به یک عالی تر، نسخه اواترا که واقعا عالیه، ولی میخوام بدونم سامسونگ کی از این دوربینهای12 مگا پیکسلی دست برمیداره یا حتی اپل، همش بین10تا12 مگا پیکسل هستش، البته خب فقط مقدار زیاد بودن مگاپیکسل شرط نیستش ولی خب بازم تأثیرداره، نسخه پلاس هم خوبه ونسخه پایه ولی خب اولترا که تک تکه، فقط قیمتها میمونه که ببیتیم چقدر نسبت به سری قبل میخواد ببره بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی