حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی و مشخصات گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

میان رده آتی سامسونگ با نام گلکسی A53 5G اخیراً گواهینامه NBTC و FCC را دریافت کرده است که اشاره به معرفی این دستگاه در آینده ای نزدیک دارد. در حال حاضر نیز تصاویر رسمی گلکسی A53 سامسونگ به بیرون درز کرده است.

تصاویر رسمی گلکسی A53 به طراحی مشابه این دستگاه با نسل قبل اشاره دارند

نشریه آلمانی WinFuture اقدام به انتشار عکس هایی از گلکسی A53 کرده است که ادعا می‌کند همان تصاویر رسمی این دستگاه هستند. پس با ترنجی همراه باشید تا به این تصویر های منتشر شده نگاهی بیندازیم.

تصاویر رسمی منتشر شده از سوی منبع مذکور، رندر های گلکسی A53 را تایید می‌کنند. طراحی میان رده آینده سامسونگ کاملا مشابه با نسل قبلی خود یعنی Galaxy A52 بوده، و چندان تفاوتی میان این دو نسل دیده نمی‌شود. نمایشگر این دستگاه حاشیه های بسیار کمی داشته و یک دوربین سلفی کوچک نیز در یک پانچ هول، در وسط نیمه بالایی صفحه نمایش دیده می‌شود. ‌‌‌‌‌‌‌وزن این تلفن هوشمند ۱۸۹ گرم و ضخامت آن ۸.۹ میلی متر است.

Galaxy A53 5G

به غیر از طراحی، گزارش جدید GizmoChina، مشخصات بیشتری از این میان رده اندرویدی را فاش می‌کند. ادعا می‌شود که Galaxy A53 5G دارای دوربین اصلی ۶۴ خواهد بود. ماژول دوربین این دستگاه به طور کلی دارای ۴ لنز است. به جز دوربین اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دو دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق ماژول این گوشی هوشمند را تکمیل خواهند کرد.

Galaxy A53 5G

گلکسی A53 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه از تراشه معرفی نشده اگزینوس ۱۲۰۰ نیز بهره ببرد. این تراشه دارای دو هسته قدرتمند با کلاک ۲.۴ گیگاهرتز برای پردازش های سنگین، و شش هسته کم مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی برای پردازش های سبک تر است.

این دستگاه در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت رم به دست کاربران می‌رسد. همچین ارزان ترین نسخه گلکسی ای ۵۳ نیز از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. که خوشبختانه امکان پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. و به کمک آن می‌توانید حافظه تلفن هوشمند اندرویدی خود را تا یک ترابایت ارتقاء دهید.

تصاویر رسمی گلکسی A53

Galaxy A53 5G

مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی، گلکسی A53 از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده که امکان شارژ سریع ۲۵ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین از بلوتوث نسخه 5.x، ان اف سی و WLAN بهره مند خواهد بود.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A73 و گلکسی A53 احتمالاً تا پایان ماه جاری یا در ماه مارس برای بازارهای مختلف به طور رسمی معرفی خواهند شد. ادعا می‌شود که گلکسی A53 در برخی مناطق با چیپست اسنپدراگون به دست کاربران می‌رسد. قیمت گلکسی A53 همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما کارشناسان گمانه زنی کرده اند که احتمالاً با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ را ببینید: همان گلکسی A52 بدون جک هدفون

با توجه به تصاویر فاش شده رسمی گلکسی A53، نظر شما درباره این تلفن هوشمند اندرویدی چیست ؟ آیا این دستگاه با قیمت حدود ۵۰۰ دلار ارزش خرید خواهد داشت ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی