حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو مشخص شد: 27 بهمن ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

اوایل امروز ریلمی تایید کرده است که گوشی‌ های هوشمند سری ریلمی 9 خود را در 27 بهمن ماه 1400 معرفی و عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین در حال تبلیغ گوشی جدید خود، ریلمی 9 پرو پلاس در سایت رسمی ریلمی است. هرچند این احتمال وجود دارد که این شرکت گوشی های دیگری را نیز از این سری معرفی کند که این موضوع هنوز تایید نشده است. اما سری ریلمی 9 به احتمال زیاد از دو گوشی تشکیل خواهد شد که آنها ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس خواهند بود.

 

سری Realme 9 Pro به زودی معرفی می‌شود

سری Realme 9 در سراسر اروپا و برخی از کشور های آسیایی مانند هند در دسترس خواهد بود و سعی شده است تا تمامی گوشی های این سری مقرون به صرفه باشند.

ریلمی همچنین برخی از مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس را تایید کرده است. در این مشخصات آمده است که این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Dimensity 920 و تکنولوژی ارتباطی 5G بهره می برد. این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر آمولد با نرخ تازه سازی بالا با اسکنر اثر انگشتی در درون صفحه نمایش است. مانیتورینگ ضربان قلب نیز یکی از ویژگی های موجود در این دستگاه خواهد بود.

قابلیت عکسبرداری در شب سری ریلمی 9 پرو

قابلیت عکس برداری در شب سری ریلمی 9 پرو

به نقل از منبع، از نظر سیستم دوربین اما، ریلمی 9 پرو پلاس دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و مجهز به لرزشگیر OIS خواهد بود. ریلمی همچنین چند نمونه عکس و ویدیو از دستگاه های جدید خود به اشتراک گذاشته است که شما کاربران عزیز می‌توانید آنها را در ترنجی ببینید.

این شرکت طراحی ریلمی 9 پرو پلاس و گزینه های رنگی آن را نیز فاش کرد. از نظر ظاهری، این دستگاه دارای طراحی براق با ماژول دوربین مستطیلی شکل در پشت خواهد بود. دوربین جلو نیز در یک سوراخ پانچ قرار خواهد گرفت که در بالای سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد.

قابلیت عکسبرداری به همراه کاهش نویز تصویر در سری ریلمی 9 پرو

قابلیت عکس برداری به همراه کاهش نویز تصویر در سری ریلمی 9 پرو

دو انتخاب رنگ برای ‌+Realme 9 Pro تعبیه شده است که رنگ ها سبز لجنی و آبی آسمانی خواهند بود. اما این تمام ماجرا در بخش طراحی نیست. در واقع در رنگ آبی آسمانی این دستگاه از طراحی Light Shift استفاده شده است که یعنی رنگ پشت گوشی در شرایط نوری مختلف از آبی روشن تا قرمز تغییر می کند. این طراحی دارای قابلیت تغییر رنگ در Vivo V23 Pro که ماه گذشته عرضه شد نیز دیده می شود.

پیش از این، بیشتر  مشخصات سری Realme 9  لو رفته بود. طبق گزارش ها، گوشی ‌Realme 9 Pro به پردازنده اسنپدراگون 695 و پنل آمولد با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز مجهز خواهد شد. در طرف دیگر اما ریلمی 9 پرو پلاس، از صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز استفاده خواهد کرد و مشخص نیست دلیل ریلمی در این تصمیم چه بوده است. طبق گزارش ها، هر دو گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 33 واتی خواهند بود.

 

آیا سری Realme 9 Pro بازار آرام میانرده ها در اروپا را طوفانی خواهد کرد؟ باید منتظر معرفی رسمی در تاریخ 27 بهمن ماه 1400 باشیم. شما این دو دستگاه را به توجه به مشخصات آنها می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، نمیدونم جرا اینقدر تو گوشیهای مختلف از کمپانیهای مختلف چیپست اسنپ695و920 استفاده میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری