حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در چند وقت اخیر، اطلاعات بسیار خوبی درباره پرچمداران آینده سامسونگ فاش شده است. هم اکنون خبر از آن رسیده که این غول فناوری کره جنوبی در حال کار بر روی لوازم جانبی متعدد، از جمله قاب هایی برای سری گلکسی S22 است. خوشبختانه نیازی نیست تا هفته آینده منتظر بمانیم و تصاویر قاب های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ در حال حاضر فاش شده است.

تصاویر رسمی قاب های سری گلکسی S22، به طراحی این گوشی هوشمند نیز اشاره دارد

به سراغ اولین تصویر از قاب های رسمی سری گلکسی اس ۲۲ برویم. با نگاه اول به این قاب، می‌توان یک پایه در وسط آن مشاهده کرد. به کمک این پایه، گلکسی اس ۲۲ شما می‌تواند به راحتی در حالت افقی ثابت بایستد.  همان‌طور که در تصاویر فاش شده می‌توان مشاهده کرد، این نوع قاب با دو پایه به دست کاربران می‌رسد. یکی از این پایه همرنگ خود قاب بوده، در حالی که پایه دیگر رنگ متفاوتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قاب نوع دوم (به تصویر زیر دقت کنید) کاربردی تر به نظر می‌رسند. این کیس دارای یک پایه کوچک در نیمه پایینی خود است. به کمک این قاب، گلکسی اس ۲۲ شما می‌تواند به طور عمودی یا افقی بایستد‌. این مدل شفاف بوده و رنگ خود بدنه گوشی را به نمایش خواهد گذاشت.

مورد بعد، بسیار شبیه قاب های عرضه شده برای گلکسی S21 FE و گلکسی Z Flip 3 است‌. این کیس دارای یک بند و سکگ بوده که به کمک آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید. قاب های دیگر موجود در تصاویر فاش شده، ویژگی خاص دیگری ندارند و صرفا وظیفه محافظت گوشی در برابر خط و خش را بر عهده‌ خواهند داشت. اما به توجه به آنکه تمام گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ دارای قاب پشتی شیشه ای مقاوم (احتمالا گوریلا گلس وکتوس پلاس) هستند، احتمالا برخی کاربران ترجیح می‌دهند از متریال به کار رفته در گوشی پرچمدار خود لذت برده و از کیس های محافظ استفاده نکنند.

مطابق با گزارش GSMArena، قاب های سیلیکونی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا همگی در چهار رنگ قابل تهیه خواهند بود. اما در مورد رنگ خود گوشی ها نیز اطلاعات خوبی منتشر شده است ‌. مدل پلاس و نسخه استاندارد در رنگ های سفید، مشکی، سبز تیره، طلایی و صورتی عرضه می‌شوند. نسخه اولترا اما رنگ بندی چندان گسترده ای ندارد و صرفا در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز تیره به دست کاربران می‌رسد.

لازم به ذکر است که تصاویر رسمی فاش شده اخیر از قاب های سری گلکسی S22، تنها بخشی از لوازم جانبی رسمی این دستگاه ها هستند.  یک افشای قبلی نشان داد که قاب‌های تاشو (از جمله کاورهای Smart LED View و Smart Clear View Covers) و همچنین قاب های چرمی برای این دستگاه عرضه خواهد شد. احتمالا ۲۴ قاب برای گلکسی اس ۲۲، ۲۳ نوع برای نسخه پلاس و تنها ۱۹ کیس برای نسخه اولترا قابل تهیه خواهد بود. البته شایان ذکر است که اعداد مذکور صرفا مربوط به قاب های رسمی تولید شده از سوی سامسونگ است. و قطعا سایر تولید کنندگان نیز لوازم جانبی متعددی را برای سری گلکسی S22 تولید خواهند کرد.

سری گلکسی S22 سامسونگ به همراه مجموعه عظیمی از لوازم جانبی رسمی عرضه خواهد شد

 

نظر شما درباره انبوه لوازم جانبی رسمی تولید شده از سوی سامسونگ برای سری گلکسی اس ۲۲ چیست؟ آیا کابران دیگر به سراغ تولید کنندگان متفرقه نخواهند رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی