حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون X ضد آب مجهز به USB Type-C به طرز تاسف باری یک شکست کامل بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، ترفندهای کامپیوتر

همانطور که اطلاع دارید، اپل سالیان سال است که از پورت اختصاصی خود در آیفون‌های محبوبش استفاده می‌کند. تا به امروز نیز سازمان‌ها و کاربران زیادی از اپل درخواست کرده‌اند که آیفون خود را به USB Type-C مجهز کند. عدم اعتنا اپل به این موضوع برخی از کاربران را بر آن داشت تا خود یک آیفون را به USB Type-C مجهز کنند. گرچه فروش اولین نسخه های آن خوب پیش رفت اما آخرین آیفون X ضد آب مجهز به USB Type-C به طرز تاسف باری یک شکست کامل بود. با ترنجی همراه باشید.

آیفون X ضد آب مجهز به USB Type-C که موفق به کسب یک خریدار شد

طی چند ماه گذشته، تغییراتی جالب در آیفون صورت گرفته شده بود. بسیاری از این تغییرات تلاش می‌کنند تا یک USB Type-C را به آیفون X متصل کنند. فروش اولین آیفون X با پورت USB-C موفقیت بزرگی بود. گرچه این آیفون مذکور اولین آیفون X با USB Type-C بود و از ویژگی‌های ضد آب بودن پشتیبانی نمی‌کرد، اما با این حال به قیمت ۸۶۰۰۱ دلار فروخته شد.

فایل دانلود شده در آیفون را چگونه پیدا کنیم؟

با این حال، آخرین مدل آیفون X با USB Type-C که از ویژگی‌های ضد آب بودن نیز پشتیبانی می‌کند. با کمال تعجب، یک شکست در فروش را برای صاحبش رقم زد. زیرا تنها به قیمت ۳۰۰۰ دلار فروخته شد. این مبلغ به طرز قابل توجهی کمتر از قیمت اولین آیفون X با USB Type-C است. Gernot Jöbstl مسئول فرآیند اصلاح در این پروژه است است. وی متأسفانه در قبال کارش غرامت قابل توجهی دریافت نخواهد کرد. با این وجود، او بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های اساسی خواهد داشت.

آیفون X ضد آب مجهز به USB Type-C

توجه به این نکته مهم است که اتصال پورت USB Type-C در آیفون X واقعا آسان نیست. ساخت این گوشی هوشمند ضد آب حتی دشوارتر از این موضوع است. بدیهی است که سازندگان می‌خواستند به خاطر تلاش او فقط یک لبخند بزنند. متأسفانه این اتفاق هم رخ نداد. در واقع این نسخه ضد آب آيفون چندان جلب توجه نکرد. قیمت نهایی این آیفون X ضد آب در مناقصه بسته شده است و ارزش نهایی آن ۳۰۰۰ دلار است. در واقع، اطلاعات موجود در فهرست نشان می‌دهد که برای این دستگاه تنها یک پیشنهاد وجود داشته است. بنابراین، به نظر می‌رسد که سازنده آن تقریبا بدون هیچ دستاوری، شکست سنگینی را متحمل شده است.

جزئیات مهم این دستگاه به چه صورت است؟

پورت USB-C برای شارژ گوشی و انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر استفاده می‌شود. این پورت تغییر یافته USB-C به جای دو طرفه بودن، یک طرفه کار می‌کند. استانداردهای USB-C مختلفی وجود دارد. این سازنده، عملکرد آن را فقط با کابل و شارژر ارائه شده تضمین می‌کند. تراشه USB-C به Lightning از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نباید از شارژرهای پرقدرت استفاده کرد.

این تلفن مانند آیفون X اصلی ضد آب است. این به معنای محافظت در برابر نفوذ آب هنگام غوطه‌ور شدن کامل برای مدت زمان محدود، در عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. به طور کلی توصیه نمی‌شود که گوشی خود را بیشتر از زمان تعیین شده در معرض این شرایط قرار دهید. به طور کلی هدف از تعبیه ویژگی محافظت در برابر آب، فقط برای این است که بتوان تلفن همراه را به طور مرتب با آب تمیز کرد یا اگر به طور اتفاقی از دست شما درون آب افتاد، مشکلی برای آن پیش نیاد.

فروش آیفون اپل در چین برای اولین بار در شش سال گذشته از رقبا پیشی گرفت

به گفته gizchina، باید توجه کرد که این دستگاه یک نمونه اولیه است و یک محصول تایید شده نیست. بنابراین، هیچ چیز را از نظر عملکرد و ضد آب بودن آن نمی‌توان تضمین کرد. از آنجایی که این یک فروش خصوصی است، هیچ ضمانت یا حق بازگشتی برای آن وجود ندارد.

 

نظر شما در مورد آیفون X ضد آب مجهز به USB Type-C چیست؟ به نظر شما آیا واقعا آیفون به پورت USB-C نیازمند است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

شکست کامل؟ گوشی ۴۰۰ دلاری رو ۳۰۰۰ دلار فروخته

Faez

خب تنها آیفون با این پورت بود🤦

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان