حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات مختلف پیکسل ۶ گوگل شاید عدم موفقیت پیکسل 6a را به دنبال داشته باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات، موبایل

عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو یک آغاز جدی برای رقابت با شرکت‌های چون سامسونگ و اپل بود. اما در ادامه دیری نپایید که این جو و هیجان با سیل مشکلات دلسردکننده این دستگاه پایان یافت.  حال به اعتقاد بسیاری، مشکلات مختلف پیکسل ۶ گوگل شاید عدم موفقیت پیکسل 6a را به دنبال داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشکلات مختلف پیکسل ۶ و تاثیرات منفی که بر پیکسل 6a خواهد گذاشت

سه ماه پس از عرضه Pixel 6 و Pixel 6 Pro، گوگل حالا به یک نتیجه تلخ دست یافته است. بسیاری در ابتدا از ویژگی‌های جدید این دستگاه و آغاز تحسین آمیز گوگل پس از چند سال عرضه گوشی‌های کسل کننده تعریف و تمجید زیادی کردند. اما حالا دیگر همه چیز مثل گذشته نیست و از آن زمان تا به امروز، تغییر کرده است. با توجه به اینکه پیکسل 6a قرار است در آینده عرضه شود، کاربران و طرفداران گوگل به سختی می‌توانند خود را برای دیدن این گوشی هوشمند، مشتاق و هیجان زده نگه‌دارند.

به نظر می‌رسد که هنوز هم مشکلات بسیار زیادی در سری پیکسل ۶ وجود دارد و این اشکالات از زمان عرضه تا کنون برطرف نشده‌اند. مشکلات این دستگاه مربوط به بلوتوث، تماس‌های اضطراری، پایداری دوربین، پخش صدا، اتصال Wi-Fi، مشکلات نمایشگر و موارد دیگر می‌باشد اما گوگل چگونه به این مشکلات پاسخ داده است؟

سال نو و باگ نو در پیکسل 6‌! این‌بار فریز شدن صفحه

این شرکت با جدیت تمام، پچ‌ و آپدیت‌هایی را برای برطرف کردن این مشکلات منتشر کرده است. متأسفانه، برخی از راه‌حل‌های گوگل، خود مشکلات جدیدی را به وجود آورده‌اند که صرفا باعث ضرر بیشتری برای دارندگان آن شده است. هیچ یک از این موارد خبر خوبی برای پیکسل 6a نیست. نه برای خود گوشی و نه برای تبلیغات پیش از عرضه آن.

مشکلات مختلف پیکسل ۶ گوگل

مشکلات مختلف پیکسل ۶ هنوز هم ادامه دارد…!

علیرغم سخت‌افزار بسیار خوب این دستگاه، به دلیل مشکلات نرم‌افزاری که هنگام استفاده از آن اتفاق می‌افتد، توصیه به خرید سری پیکسل ۶ کمی سخت است. در واقع مشکل فقط وجود چند اشکال نرم‌افزاری نیست، زیرا همه کاربران تحت تأثیر آن قرار نمی‌گیرند. موضوع اصلی، عدم اطمینان کاربران به این محصولات است. بسیاری از خریدارن و دارندگان هنوز هم نمی‌دانند که چه زمانی ممکن است مشکلات جدیدی این دستگاه ظاهر شود. یا اینکه این مشکل چه نوع مشکلی می‌تواند باشد و چگونه روی دستگاه تاثیر خواهد گذاشت.

در موارد متعدد، بسیاری از کاربران مجبور شده‌اند علاوه بر نخریدن دستگاه، به دوستان و اعضای خانواده خود که قصد خرید پیکسل ۶ را داشته‌اند، در مورد مشکلاتی که این دستگاه با آن مواجه شده است هشدار دهند. با وجود تلاش‌های مکرر گوگل برای رفع آن‌ها، چند ماهی است که این مشکلات ادامه دارند و خرید پیکسل جدید را کمی سخت و مشکل کرده است.

مشکلات مختلف پیکسل ۶ گوگل

اکنون زمان بسیار مهمی برای Pixel 6a است

پرچمدار فعلی گوگل به تازگی وارد بازار شده است و شایعاتی درباره نسل بعدی این سری آغاز شده است. یک خبر به تازگی تاریخ عرضه گوشی پیکسل 6a را ماه می میلادی مشخص کرده است. به احتمال بسیار زیاد تا آن زمان و در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه به بیرون درز خواهد کرد. افشاگران و کاربران حاضر در دنیای فناوری قرار است بیشتر از گذشته به بحث درباره Pixel 6a بپردازند و لحن این گفتگوها می‌تواند تعیین کند که خریداران احتمالی تا زمانی که گوشی عرضه شود، چقدر مشتاق خرید آن هستند.

به عقیده techradar، اگر اخبار و شایعاتپیکسل 6a با اخبار مشکلات سری پیکسل ۶ همراه شود، کاربران گوشی‌های این شرکت را با اشکالات مرتبط می‌دانند و شاید به درستی آن را فراموش کنند. نگرانی دیگری وجود دارد که پیکسل 6a احتمالا از نظر سخت افزاری نسخه اقتصادی پیکسل ۶ باشد. و حتی دارای نرم افزاری مشابه با پیکسل۶ نیز باشد. این بدان معناست که هر گونه مشکلی که هنوز در نرم افزار این دستگاه فعلی موجود باشد، قطعا راه خود را به دستگاه بعدی باز خواهد کرد.

ارائه آپدیت رفع باگ گوگل Pixel 6 به دلیل مشکلاتش، با تأخیر مواجه شد!

گذر زمان به نفع گوگل نخواهد بود

اگر گوگل بتواند خیلی زود مشکلات پیکسل ۶ را برطرف کند، قادر خواهد بود برای همیشه  مانع از ورود داستان‌های خبری مشکل ساز پیکسل ۶ به تبلیغات پیکسل 6a شود. اما اگر عرضه Pixel 6a آغاز شود و همچنان برای کارکردن با گوشی‌های پیکسل ۶ خود به شکل عادی و معمولی، مشکلاتی وجود داشته باشد، نارضایتی‌های کاربران می‌تواند بر اقبال و فروش مدل‌های جدیدتر نیز تاثیر منفی بگذارد.

البته تا زمان معرفی و عرضه این دستگاه جدید زمان زیادی باقی مانده است. اما طبیعی است که کاربران برای آن خیلی هیجان زده نباشند. به خصوص که ما معرفی‌های مهم و زیادی را از هم اکنون تا آن زمان شاهد خواهیم بود. تا زمانی که گوگل به شکلی اساسی در این موضوع بازنگری نکند، کاربران هرگز نمی‌توانند برای محصولات این شرکت هیجان زده باشند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان