حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استراتژی سئو چیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بهترین استراتژی سئو سایت

پیش از آشنایی با تکنیک های سئو بهتر است با استراتژی سئو سایت آشنا شوید. استراتژی سئو سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتما با توجه به نوع کسب و کار و یا برند خود این استراتژی را مشخص کنید. چراکه بسیاری از شرکت های سئو سایت، پیش از ارائه خدمات سئو برای سایت شما، اقدام به بررسی کسب و کار و همچنین تنظیم یک استراتژی بهینه برای سایت شما می کنند. امروزه بسیاری از سایت هایی که رتبه های مناسبی در گوگل ندارند، فاقد یک استراتژی متناسب با کسب و کار خود هستند. درنتیجه اگر شما یک کارآموز سئو بوده و یا در حال یادگیری سئو سایت هستید در ادامه با ما باشید تا شما را با مهم ترین مبحث سئو یعنی استراتژی سئو سایت آشنا سازیم.

استراتژی سئو چگونه طراحی می شود؟

شرکت سئو ایران از بزرگترین شرکت های سئو سایت در ایران بوده که خدمات سئو و همچنین طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها ارائه می کند. استراتژی سئو هر سایت باید اختصاصی باشد، زیرا عواملی از جمله سن دامنه، حوزه فعالیت کسب و کار، کلمات کلیدی، بودجه تبلیغات و … متفاوت هستند.

انواع استراتژی های سئو

به احتمال زیاد با کلمه سئو”SEO” که به معنای بهینه سازی برای موتور های جستجوگر میباشد، آشنایی دارید. به نظرتان چه تحلیل هایی در موتور های جستجوگر گوگل رخ داد تا موجب شد شما این صفحه ای را که در آن هستید مشاهده کنید؟ هنگامی که شما کلمه و یا عبارتی را در اینترنت جستجو می کنید، نتایجی را مشاهده خواهید کرد. حال اگر سایت شما از یک استراتژی سئو بهره مند بوده و همچنین طبق تکنیک های سئو سایت پیش رفته باشد، مطالب سایت شما برای موتورهای جستجوگر قابل فهم خواهد بود. در صورتی که یک عبارت خاص به صورت بهینه (منظور از بهینه بودن تعداد کلمات کلیدی تکرار زیاد آن در محتوا نبوده و باید متناسب با تعداد کلمات محتوای صفحه مورد نظر، کلمه کلیدی تکرار شود) در محتوای سایت شما درج شود، با گذشت زمان صفحات سایت شما با استفاده از آن عبارت، به نمایش کاربران در خواهد آمد. در ادامه می پردازیم به 3 مرحله بسیار مهم برای رسیدن به بهترین استراتژی سئو سایت.

انتخاب کلمات کلیدی

از مهمترین عواملی که می تواند رتبه سایت شما را در صفحه موتورهای جستجوگر تعیین کند، استفاده از بهترین کلمات کلیدی که با داشتن نرخ تبدیل بالا از رقابت بسیار کمی بهره مند باشد. دستیابی به رتبه های مناسب با استفاده از عباراتی که نرخ جستجوی پایینی دارند، می توانند زیرساخت های لازم برای دستیابی سایت شما به کلماتی که نرخ جستجوی بالا دارند فراهم کنند. به همین علت شما باید برای انتخاب کلمات کلیدی برای سایت خود یک استراتژی تنظیم کنید. به نحوی که در ابتدا از عبارات نسبتا طولانی اما دست یافتنی، سپس از عباراتی که نرخ جستجو و سختی متوسط داشته و در نهایت از عباراتی استفاده کنید که رقابت در بدست آوردن آنها دشوار است. اما این فرایند زمانبر بوده و برای رسیدن به آن باید تلاش و پشتکار زیادی بکار برده شود.

یافتن عبارات ساده با نرخ جستجو بالا

یکی دیگر از جنبه های مهم برای دستیابی به یک استراتژی سئو سایت بهینه؛ استفاده و یا بهره مندی از عباراتی می باشد که با وجود نرخ جستجو بالا، آسان بوده و بتوان با استفاده از آن به رتبه های مناسب دست یافت. بهره مندی از این نوع از عبارات می تواند تا حد بسیار زیادی موجب رشد ترافیک سایت شما شود. به این نکته توجه داشته باشید که هرچه ترافیک سایت شما بالاتر رود، کاربران بیشتری سایت شما را مشاهده خواهند کرد.

بهره مندی از محتوای جذاب

و اما آخرین نکته ای که در هنگام طراحی استراتژی سئو برای سایت مورد نظر باید به آن توجه کنید، بهره مند بودن سایت شما از محتوایی جذاب و کاربردی که موجب شود سایت های تاثیرگذار به سایت شما لینک سازی کنند. چرا که هرچه محتوای شما ارزشمند تر باشد لینک های بیشتر از سایت های دیگر دریافت خواهد نمود. هرچه این نوع از لینک ها بیشتر باشد موجب توجه بیشتر موتورهای جستجوگر گوگل به سایت شما می شود.

بررسی موارد مهم در استراتژی سئو سایت

امروزه رقابت های بسیار زیادی بین سایت ها برای کسب رتبه بهتر وجود دارد که شما با انجام و رعیت یک سری موارد می توانید از این رقابت ها سربلند خارج شوید. برای آشنایی بیشتر با این نکات در ادامه همراه ما باشید:

بررسی دیگر نکات در استراتژی سئو

  • • رعایت یونیک و خاص بودن محتوای سایت
  • • تولید محتوای کاربردی و با کیفیت
  • • همواره به روز رسانی سایت خود از جنبه های مختلف
  • • انتشار محتوا در تمامی شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک از آنها به سایت خود
  • • بهره مندی از کلمات کلیدی منحصر به فرد در هنگام طراحی سایت
  • • یکپارچگی و بهینه بودن URL های سایت
  • • بهره مندی و استفاده از متاتگ های کاربردی
  • • بهره مندی و استفاده از لینک های داخلی مفید و ارتباط بهینه بین صفحات سایت
  • • ایجاد بک لینک از طریق سایت های موثر و پربازده به سایت شما

جمع بندی درباره استراتژی سئو

امروزه از مهم ترین مسائلی که هر فردی که قصد یادگیری سئو سایت را دارد باید به آن دقت کند، طراحی و بهره مندی از یک استراتژی سئو بهینه می باشد. مهمترین مبحث در استراتژی سئو سایت، انتخاب کلمه کلیدی می باشد که شما در ابتدا باید از کلمات طولانی و آسان استفاده کرده و به مرور زمان از کلمات کوتاه تر، نرخ جستجو بیشتر و پر رقابت تر استفاده کنید. همانطور که میدانید سئو سایت از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت یک وب سایت در کسب و کار خود می باشد که هر چه تکنیک های سئو را بیشتر بدانید و انجام دهید، در کسب و کار خود موفق تر خواهید بود. برای آموزش های بیشتر و همچنین دریافت خدمات سئو سایت می توانید به سایت شرکت سئو ایران مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات