حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند TCL 305 با تراشه مدیاتک و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، تی سی ال

در اوایل ماه میلادی جاری بود که TCL شش تبلت به طور همزمان و چند گوشی از جمله TCL 30V 5G، TCL 20 Pro 5G و TCL 20B را معرفی کرد. هم اکنون، این شرکت گوشی هوشمند اقتصادی TCL 305 را در اروپا معرفی کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به مشخصات پایین رده جدید تی سی ال بپردازیم.

گوشی TCL 305 با قیمت ۲۲۹ دلاری معرفی شد

گوشی هوشمند TCL 305 از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD بهره مند است. نمایشگر این دستگاه رزولوشن HD+ (به عبارتی ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ) و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. یکی از نکات مورد تأکید TCL، روشنایی ۴۵۰ نیتی صفحه نمایش این دستگاه است، که چندان زیاد نیست اما برای یک نمایشگر LCD و در این رنج قیمت «قابل قبول» به نظر می‌رسد. صفحه نمایش تی سی ال ۳۰۵ حدود ۸۹ درصد از پنل جلویی این دستگاه را به خود اختصاص داده است.

جدیدترین تلفن هوشمند TCL از اندروید ۱۱ (نسخه Go) برخوردار است. دوربین سلفی این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. در ماژول مستطیل شکل دوربین موجود در قاب پشتی TCL 305، سه لنز دوربین دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق و ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از عکاسی پرتره، پانوراما، HDR و فیلم برداری 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. در بخش امنیت، TCL 305 به یک سنسور اثر انگشت خازنی موجود در قاب پشتی اتکا خواهد کرد. همچنین این دستگاه از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شش تبلت اندرویدی جدید توسط TCL معرفی شدند

مطابق با گزارش GizmoChina، تراشه مدیاتک هلیو A22 به همراه ۲ گیگابایت رم LPDDR4X وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی هوشمند جدید تی سی ال را بر عهده دارند. همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت MicroSD نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. به کمک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری تی سی ال ۳۰۵ می‌توانید تا ۴۱ ساعت به طور مداوم مکالمه داشته باشید. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند مقرون به صرفه می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری صدا، درگاه USB Type-C، پشتیبانی از تماس بر بستر 4G (همان VoLTE) و بلوتوث اشاره کرد.

این دستگاه با برچسب قیمتی ۲۰۵ یورو یا به عبارتی ۲۲۹ دلار معرفی شده است. همچنین TCL 305 در دو رنگ آبی و خاکستری قابل تهیه خواهد بود. نظر شما درباره گوشی هوشمند TCL 305 چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،تو خبر گفته شده چون روشنایی دستگاه کمه و بخاطرLCD بودن صفحه تو این رنج قیمت قابل قبوله، ولی خب قیمتش حدودا230 داره، که تازه به دلار28 تونانی حساب کنی میشه حدودا 6میلیونو500 هزارتومان که میشه با این پول سری poco xt3 گرفت که تازه بامشخصات کلی بهتر، این گوشی نباید بالای 200 دلار باشه وبین 150تا نهایت 170دلارباشه

ali karimi

اقای عطایی سلام، میخواستم بگم وقتی نظر رو مینویسی و بعدش ارسال دیدگاه رو بزنی چندین ثانیه طول میکشه تا ثبت بشه، یا مثلا بخوای یه خبر رووبازکنی بازم همینطوره ولی تو سایتهای دیگه اینطوری نیست سریع صفحات لود میشه، واسه همین خواستم بدونم مشکل از چیه از سایت ترنجی هستش دیگه درسته، چون همونطور که گفتم سایتهای دیگه اینطوری نیست و سریع صفحات بالا میاد، دقیقتر بگم مثل تو ترنجی یه خبر بخواد باز بشه یا نظرم ارسال بشه حدودا 8یا9ثانیه طول میکشه ولی بیرون از ترنجی تو3نهایت 4ثانیه حتی زودتر بازمیشه صفحات، ممنون از شما

سینا عطایی

سلام وقت بخیر

بررسی می کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی