حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شش تبلت اندرویدی جدید توسط TCL معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تی سی ال

تی سی ال توجه خاصی به بازار تبلت های ارزان قیمت دارد. برای مثال دو ماه پیش بود که از TCL Tab Pro 5G  رونمایی کرد. این کمپانی امروز نیز یک رویداد بزرگ معرفی تلفن های جدید، تلویزیون ها، لپ تاپ ها، لوازم خانگی هوشمند و چندین تبلت اندرویدی جدید را برگزار کرد. تبلت های اندرویدی متعددی توسط TCL در این رویداد معرفی شدند. یکی از این تبلت ها Nxtpaper 10S بود، که دارای صفحه نمایش مات است. همچنین Tab 10L و Tab 8 4G نیز به عنوان دستگاه های اقتصادی جدید این شرکت معرفی شدند. TCL همچنین سه تبلت جدید برای کودکان را با نام Tkee Mini، Mid و Max رونمایی کرد.

تبلت های اندرویدی جدید TCL با قیمتی اقتصادی و ویژگی های خاص معرفی شدند

بیایید ابتدا به سراغ تبلت Nxtpaper 10s برویم. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ است. نکته جالب در اینجا، آن است که صفحه نمایش به جای سطح براق دارای روکش مات است که باید به تجربه دید راحت تر با خستگی کمتر چشم کمک کند. صفحه نمایش 10S دارای گواهی TUV است و تی سی ال ادعا می‌کند که پوشش مات این دستگاه باعث کاهش ۵۰ درصدی تشعشع نور آبی نسبت به دستگاه های رایج دارای صفحه نمایش براق می‌شود. TCL همچنین نوید تولید رنگ طبیعی و زاویه دید وسیعی را نیز داده است. نمایشگر 10s نیز به فشار حساس بوده و و همچنین از قلم T-Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات Nxtpape 10s، می‌توان به تراشه مدیاتک هلیو P23 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. خوشبختانه این تبلت از درگاه حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی داشته و دوربین موجود در قاب پشتی نیز تنها وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. همچنین لازم به ذکر است که یک فلش LED نیز در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود.

تبلت ها از نمایشگر های بزرگی بهره می‌برند. بنابراین باید به باتری های حجیمی نیز مجهز باشند. باتری TCL Nxtpaper 10s حجم ۸,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.  این تبلت به اندروید ۱۱ مجهز است. و دارای حالت ویژه TCL Kids بوده که کتابخانه وسیعی از محتوای آموزشی و سرگرمی را ارائه می‌دهد. TCL Nxtpaper 10s در رنگ‌های Ethereal Sky و Dark Grey با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌شود. این دستگاه اواخر ماه میلادی جاری در بازار های اروپا و چین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت TCL Tab 10L

TCL Tab 10L با صفحه نمایش ۱۰۱ اینچی HD+ و چیپست MT8167B گزینه ای مقرون به صرفه تر است. این محصول به عنوان جایگزینی برای کتاب های درسی سنگین در نظر گرفته شده است. Tab 10L دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD قابل ارتقاء خواهد بود. یک باتری ۴,۰۸۰ میلی آمپر ساعتی نیروی این تبلت را تأمین کرده و اندروید ۱۱ قسمت نرم افزار را پوشش می‌دهد.

دوربین های سلفی و اصلی این دستگاه رزولوشن بسیار پایینی دارند و به وضوح ۲ مگاپیکسلی اکتفا شده است.  تی سی ال Tab 10L تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود. و برچسب قیمتی ۹۹ دلاری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. محصول مذکور در چارک ابتدایی ۲۰۲۲ در بازار های منتخب عرضه خواهد شد.

تبلت  TCL Tab 8 4G

تی سی ال Tab 8 4G نسخه کوچک تر Tab 10L است. که برای آن یک صفحه نمایش ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸ پیکسل در نظر گرفته شده است. شما با تهیه این تبلت، تراشه مدیاتک MT8766B با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار خواهید داشت. این تبلت نیز مانند دو محصول بالاتر، از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند.

تبلت TCL Tab Pro 5G با تراشه Snapdragon 480 به قیمت ٣٩٩ دلار معرفی شد

 

از دیگر مشخصات این تبلت مقرون به صرفه می‌توان به دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۴,۰۸۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۱ اشاره کرد.‌ تی سی ال Tab 8 4G مانند برادر بزرگتر خود در رنگ مشکی پرایم و با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می رسد. این دستگاه در چارک ابتدایی ۲۰۲۲ در بازار اروپا موجود خواهد بود.

تبلت های Tkee Max، Mid و Mini

سه تبلت جدید TCL مخصوص کودکان در اندازه های ۷، ۸ و ۱۰ اینچی معرفی شد. تمام این تبلت ها دارای یک پوشش پلاستیکی مقاوم بوده و با قلم های Tkee برای طراحی و نوشتن ارائه می‌شوند. هر سه محصول دارای تراشه مدیاتک MTK8167B با ۱.۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء هستند. مدل Max مانند Mid دارای باتری ۴,۰۸۰ میلی آمپر ساعتی است. در حالی که نسخه Mini دارای باتری ۲,۵۸۰ میلی آمپری است. تبلت های Tkee Max و Tkee Mid از اندروید ۱۱ بهره می‌برند. در حالی که مدل Mini به نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید (نسخه Go) مجهز است.

مطابق با گزارش GSMArena نسخه مینی از تبلت های مناسب کودکان TCL با برچسب قیمتی ۸۹ دلاری عرضه می‌شود. دو مدل Mid و Max با پشتیبانی از شبکه 4G با با قیمت پایه ۱۱۹ دلار به دست کاربران خواهند رسید. گفته می‌شود این محصولات نیز مانند دیگر تبلت های جدید تی سی ال، تا پایان چارک ابتدایی ۲۰۲۲ در مناطق در نظر گرفته شده عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره شش تبلت اندرویدی جدید TCL چیست؟ آیا ارزش خرید دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی