حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52 در ایران و با One UI 4.0 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اندروید ۱۲، سامسونگ

سه روز پیش بود در ترنجی برای شما نوشتیم که آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52s در ایران با One UI 4.0 رسما ارایه شد. خبر خوب برای دارندگان نسل قبل این گوشی این است که آن ها هم آپدیت را دریافت کردند. به گزارش کاربران ترنجی آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52 در ایران و با One UI 4.0 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52

گوشی گلکسی A52 یکی از پرفروش‌ترین محصولات موبایل سامسونگ در بازار ایران است. این گوشی به تازگی و به گزارش کاربران ترنجی در ایران آپدیت Android 12 را دریافت کرده است.

همانطور که در اسکرین شات های زیر ارسالی از کاربران ترنجی می بینید، آپدیت Android 12 گلکسی A52 سامسونگ در ایران ارایه شده است.

آپدیت android 12 سامسونگ گلکسی A52

آپدیت android 12 سامسونگ گلکسی A52

آپدیت android 12 سامسونگ گلکسی A52

آپدیت android 12 سامسونگ گلکسی A52

همانطور که در اسکرین شات دوم می بینید، حجم این آپدیت برابر ۲.۲ گیگابایت است. برای دریافت این آپدیت بهتر است به اینترنت پایدار متصل باشید تا از قطع شدن آن جلوگیری کند. همچنین وصله امنیتی ماه آخر سال ۲۰۲۱ یعتی دسامبر ۲۰۲۱ با این آپدیت به Galaxy A52 خواهد رسید.

توجه داشته باشید که این آپدیت به صورت دسته ای ارایه می شود. یعنی شاید برای برخی کاربران در حال حاضر ارایه شده باشد و برای برخی خیر. پس توجه داشته باشید که اگر هنوز این آپدیت OTA را دریافت نکرده اید، نگران نباشید.

نخستین نگاه به آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با One UI 4.0 + ویدیو

بررسی گلکسی A52 مدل 4G سامسونگ : بهینه ترین نسل Galaxy A

شما گلکسی A52 دارید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اگه کیفیت دوربین براتون مهمه آپدیت نکنین. من آپدیت کردم. کیفیت اومده پایین تر. رنگها مثل قبل زنده و دلنواز ثبت نمیشن و خیلی نرده هستن. همچنین لرزشگیر ویدیو در حالت 4k و فول اچ دی ۶۰ فریم از کار افتاده. در حالت فول اچ دی ۳۰ فریم هم ضعیف تر شده. عکاسی در شب هم ضعیف شده. منوی کنترل سنتر به شدددت بد شده.
و همچنین یه قابلیت که برای من مهم بود ولی ممکنه برا بعضیا مهم نباشه این بود که توی دوربین صحنه هایی که دوربین میخواست اچ دی ار بزنه . گوشه تصویر مینوشت که قراره رو این عکس اچ دی ار بزنه‌ .. ولی الان نمیزنه..
ویژگی های مثبتی که اضافه شده به نظر من مهمترینش اینه که میتونی اجازه ندی که باتری بیش از ۸۵ درصد شارژ بشه..
و به طور کلی محیط رابط کاربری اصن فرق نکرده..
برای منی که بخاطر کیفیت دوربین این گوشی رو خریدم به شدت پشیمونم بخاطر این آپدیت.
آیا توی گوشی های سامسونگ میشه مثل هواوی یه صورت رسمی برگردی به اندروید قبلی؟ اگه میشه یکی از دوستان بگه تا آیدی بدم تا منو راهنمایی کنه

shervin2881

سلام من گوشیم A52 5G براش آپدیت امنیتی اومده یه ماه پیش هنوز آپدیتش نکردم ممکنه چون آپدیت نکردم هنوز آپدیت اندروید ۱۲ نیومده؟ باید آپدیت کنم که اون بیاد؟ ممنون میشم مدیر سایت جواب بده

Sarnevesht

اره فک کنم اینطوری باشه دوست عزیز.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)