حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی ال جی در فصل چهارم ۲۰۲۱ منتشر شد: افزایش درآمد سالانه به ۶۳.۱ میلیارد دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، عملکرد تجاری شرکت ها

کمپانی ال جی که سال گذشته از تجارت گوشی‌های هوشمند کناره‌گیری کرد، اخیرا گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۲۱ خود را اعلام کرده که در آن، به بالاترین درآمد سالانه خود دست یافته است و مجموع درآمد این شرکت در تمامی بخش‌های خود به 74.72 تریلیون KRW (حدود 63.16 میلیارد دلار) می‌رسد. این میزان، افزایش 28.7 درصدی نسبت به سال 2020 را نشان می‌دهد. ال جی همچنین عملکرد قوی خود را به فروش قوی بخش تلویزیون‌های OLED و لوازم‌خانگی ممتاز نسبت داده است.

گزارش مالی ال جی در فصل چهارم ۲۰۲۱

کمپانی کره‌ای ال جی شاهد فروش بی‌سابقه‌ای در سه‌ماهه چهارم سال بوده و درآمد تلفیقی این شرکت با افزایش 20.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 21.01 تریلیون KRW (حدود 17.76 میلیارد دلار) رسیده است. سود عملیاتی، بااین‌حال، 21.4 درصد کاهش نسبت به سه‌ماهه چهارم 2020 را تجربه کرده است. ال جی بیان می‌کند این مورد به‌دلیل افزایش هزینه‌های لجستیک جهانی مواد خام بوده است.

بخش سرگرمی‌های خانگی این شرکت شاهد رشد 30.6 درصدی درآمد در سال 2021 بوده و به 17.22 تریلیون KRW (حدود 14.56 میلیارد دلار) رسیده است. علی‌رغم همه‌گیری جهانی، ال جی موفق شده تا تقاضای بالاتری برای تلویزیون‌های هوشمند ممتاز خود در اروپا، آمریکای شمالی و سایر مناطق دریافت کند. این مورد چندان تعجب‌آور نیست، زیرا این شرکت هم‌اکنون برخی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار را تولید می‌کند.

گزارش مالی ال جی در فصل چهارم ۲۰۲۱

گزارش مالی ال جی در فصل چهارم ۲۰۲۱

کسب‌وکار لوازم‌خانگی ال جی نیز با درآمد 27.11 تریلیون KRW (حدود 22.92 میلیارد دلار) “یک سال رکورددار” را پشت‌سر گذاشته که رشد درآمد ناشی از دسته‌بندی لوازم‌خانگی جدید مانند محصولات بهداشتی در رسیدن به این میزان، سهم عمده داشته است.

همچنین راه‌حل‌های تجاری ال جی به درآمد سالانه 6.96 تریلیون KRW (حدود 5.89 میلیارد دلار) دست یافته که نسبت به سال قبل 15.8 درصد افزایش داشته است. درآمد سه‌ماهه چهارم این شرکت با افزایش 14 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2020 به 1.72 تریلیون KRW (1.46 میلیارد دلار) به‌دلیل تقاضای زیاد برای مانیتورهای بازی و رایانه‌های شخصی رده‌بالا بوده است.

درحالی‌که شرایط کسب‌وکار جهانی احتمالاً در سال 2022 بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود، ال جی قصد دارد با بهبود بیشتر در ساختار هزینه خود و گسترش «حضور لوازم‌خانگی و تلویزیون‌های ممتاز خود در بازار جهانی» رقابت‌پذیری خود را افزایش دهد.

نظر شما درباره‌ی گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۲۱ ال جی و کسب درآمد ۶۳.۱ میلیارد دلاری این شرکت در طول سال گذشته میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی