حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y75 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی ویوو با نام Y75 5G در هند معرفی شد. این دستگاه قیمتی حدود ۳۰۰ دلار داشته و انرژی پردازشی مورد نیاز آن از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تامین ‌‌‌می‌گردد.

ویوو Y75 5G قیمتی حدود ۳۰۰ دلار دارد

با آنکه بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی از صفحه نمایش های ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند، اما ویوو Y75 5G از صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی FullHD+ با رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهره مند است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه مدیاتک Dimensity 700 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Y75 را بر عهده دارد.

میان رده جدید ویوو‌ از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در یک ناچ قطره ای استفاده می‌کند. متاسفانه ویوو در این گوشی از جدیدترین ترند این روز های بازار تلفن های هوشمند اندرویدی (پانچ هول) استفاده نکرده است. در قاب پشتی این دستگاه سه لنز دوربین دیده می‌شود که سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی، ماژول این دستگاه را تکمیل می‌کنند.

مطابق با گزارش EqualLeaks، ویوو Y75 5G تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم (به علاوه ۴ گیگابایت رم مجازی) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد. رم های به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع LPDDR4X و حافظه از نوع UFS 2.1 است. جدیدترین میان رده ویوو از باتری پر ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین شارژ سریع ۱۸ واتی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

Vivo Y75 5G

همان‌طور که انتظار می‌رود Vivo Y75 5G در بخش نرم افزار چندان به روز نبوده و به طور پیش‌فرض با رابط کاربری FunTouch OS 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به ضخامت ۸.۲۵ میلی متری و وزن ۱۸۹ گرمی اشاره کرد. قیمت Y75 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ۲۱,۹۹۰ روپیه (معادل ۲۹۲ دلار) خواهد بود.

ویوو Y33 با تراشه مدیاتک هلیو G80 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره Vivo Y75 5G چیست؟ آیا با حدود ۳۰۰ دلار این تلفن هوشمند ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی