حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۴ با eSIM تنها، به‌عنوان یک گزینه‌ی اختیاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

ماه گذشته، یک منبع اطلاعاتی به MacRumors گزارش داد که اپل به اپراتورهای بزرگ ایالات‌متحده توصیه کرده است تا برای عرضه گوشی‌های هوشمندی که تنها از eSIM پشتیبانی می‌کنند، تا سپتامبر 2022 آماده شوند که این مورد احتمالا نشان می‌دهد حداقل یکی از مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن است فاقد سینی فیزیکی نانو سیم‌کارت باشد. بااین‌حال، طبق گزارش‌های جدید، این قابلیت تنها به‌عنوان یک گزینه‌ی اختیاری دراختیار مشتریان خواهد بود.

آیفون ۱۴ با eSIM تنها

Emma Mohr-McClune، تحلیلگر GlobalData، امروز پیش‌بینی کرد که اپل برنامه‌ی خود را به‌طور کامل به آیفون‌های دارای eSIM تغییر نمی‌دهد، بلکه یک نسخه فقط با پشتیبانی از eSIM از آیفون ۱۴ را از طریق فروشگاه‌های خود ارائه کرده و به اپراتورها گزینه‌ای برای فروش eSIM می‌دهد.

هنوز اپراتورهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از eSIM پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین پیش‌بینی Mohr-McClune درباره مدل‌های آیفون 14 با سینی‌های نانو سیم‌کارت در دسترس، مطمئناً منطقی است. بااین‌حال، پذیرش eSIM به‌سرعت درحال گسترش است، با بیش از 100 شرکت مخابراتی که خدمات eSIM را در سراسر جهان ارائه می‌کنند و برنامه‌ریزی بیشتری برای ارائه پشتیبانی در سال جاری، ازجمله Three در بریتانیا و Vodafone در نیوزلند.

آیفون ۱۴ با eSIM تنها

آیفون ۱۴ با eSIM تنها

eSIM یک سیم‌کارت دیجیتال است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌کارت فیزیکی، شبکه‌ي ارتباطاتی تلفن همراه خود را فعال کنند. اپل برای اولین بار فناوری eSIM را با آیفون XS، آیفون XS Max و iPhone XR در سال 2018 ارائه کرد.

مدل‌های آیفون ۱۳ درحال‌حاضر از چندین پروفایل eSIM پشتیبانی می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا در چندین طرح تلفن همراه به‌صورت دیجیتال مشترک‌شده و بین آن‌ها جابه‌جا شوند. این قابلیت می‌تواند راه را برای یک نسخه فقط eSIM از آیفون ۱۴ حداقل در برخی بازارها هموار کند. انتظار می‌رود اپل طبق معمول در شهریورماه از سری آیفون 14 خود رونمایی کند.

دیدگاه شما پیرامون عرضه‌ی یک نسخه اختصاصی از آیفون ۱۴ با پشتیبانی تنها از سیم‌کارت دیجیتالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی