حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دزدگیر ماشین چی خوبه؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین یک نوع سیستم امنیتی برای خودرو می باشد که با تاثیرات تکنولوژی،این دستگاه ساده تبدیل به یک سیستم امنیتی کامل شده است.

خرید دزدگیر خودرو یکی از واجبات می ‎باشد زیرا با مراجعه به کلانتری ها می توان متوجه شد که سرقت خودرو بسیار نزدیک و قابل لمس می باشد.براساس تحقیقات متاسفانه سالانه حدود 2 میلیون خودرو در شهرهای مختلف ایران ربوده می شود،به همین علت اهمیت استفاده از دزدگیر ماشین امروزه بیشتر از سال های گذشته افزایش یافته است.به دلیل فروش بسیار این محصول رقابت بین برندهای تولیدات دزدگیر خودرو بسیار زیاد شده است و هر کدام برای به دست آوردن سهم بیشتری در بازار و جلب اعتماد بیشتر فعالیت می کنند،ازهمین رو ضریب امنیتی دزدگیر ها پیشرفت بسیاری داشته است.این مقاله برای راهنمای خرید دزدگیر ماشین و انتخاب بهترین دزدگیر ماشین نوشته شده است.

انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین دارای انواع مختلفی می باشد که شامل دزدگیر ساده و تصویری و سیم کارت خور می باشد. برای دیدن انواع دزدگیر ماشین می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید تا با دیدن تمامی برند ها و اطلاعات کامل از هر نوع دزدگیر، اقدام به خرید نمایید.اگر خودروی شما محل پارک مناسب و امنی ندارد و از نظر قیمتی محدودیتی ندارید پیشنهاد مجموعه ی اینصب به شما عزیزان دزدگیر تصویری ماشین می باشد زیرا دارای امکانات بالا و هم دارای ظاهری پیشرفته و کارایی حرفه ای می باشد.

دزدگیرماشین ساده

دزدگیر یک سیستم مهم، برای هر خودرویی می باشد. اگر شما به دنبال خرید دزدگیری ارزان با حداقل کارایی می باشید دزدگیر ساده را به شما عزیزان توصیه می کنیم. صدای آژیر این دسته از دزدگیر ها مشابه هم می باشد و تشخیص صدای دزدگیر ماشین خود کمی دشوار است. یکی از معایب دیگری که این دزدگیر دارد این است که سارقان خودرو به خوبی می دانند که این نوع دزدگیر را چگونه غیرفعال کنند تا صدای آژیر آن فعال نشود.

اما با این حال اگر به دنبال خرید دزدگیر ارزان و کم قیمت هستید این دستگاه را به شما عزیزان توصیه می کنیم زیرا داشتن همین دزدگیر ساده از نظر امنیتی خیلی بهتر از مجهز نبودن ماشین به دزدگیر است زیرا بسیاری از سارقان حتی با دیدن چراغ دزدگیر ساده از دزدیدن ماشین خود‎داری می کنند.از ویژگی های این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • قیمت پایین
  • • امکان هشدار دادن از طریق صدای آژیر
  • • دارای برد کم
  • • کارایی در محدوده مشخص

برای دیدن انواع برند های برتر دزدگیر ساده می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و تمامی دزدگیر ها را با مشخصات کامل بررسی و سپس اقدام به خرید کنید.

دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیر تصویری ماشین نسبت به دزدگیر ساده ماشین دارای کیت پیشرفته تر و ظاهر ریموت آن زیباتر می باشد. این دزدگیر در مقایسه با دزدگیر ساده دارای قیمت بالاتری می باشد و دارای مزیت های بیشتری نیز می باشد.

دزدگیر تصویری، شما را از تمام اتفاقات می تواند با خبر کند. به طور مثال اگر درب خودروی شما باز باشد بر روی مانیتور پیشرفته تصویر خودرویی با درب باز را می توانید مشاهده کنید یا اگر ضربه ای به خودروی شما وارد شود بر روی تصویر ریموت دزدگیر  شما عکس چکش ظاهر می شود. درواقع این مدل دزدگیر دارای یک ریموت تصویری می باشد که روی نمایشگر آن می توان میزان شارژ باتری، باز یا بسته بودن درب خودرو و … را مشاهده کرد.

هم چنین از دیگر مزایای دزدگیر تصویری می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت به صدا درآمدن آژیر دزدگیر از طریق ویبره ریموت آگاه خواهید شد. جهت مشاهده بهترین برند های دزدگیر تصویری ماشین می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و پس از دیدن مشاهده کامل مشخصات هر دزدگیر اقدام به خرید نمایید.

دزدگیر ساده یا دزدگیر تصویری ؟

برای پاسخ به این سوال اول از همه تفاوت این دو دزدگیر را باهم بررسی می کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • • دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیر ساده دارای قیمت بالاتری می باشد.
  • • برد دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیر ساده بیشتر است.
  • • ریموت دزدگیر تصویری دارای صفحه نمایش می باشد.
  • • بر روی ریموت دزدگیر تصویری تمام اتفاقات بر روی صفحه نمایش، نشان داده می شود.
  • • دزدگیر تصویری امنیت بالایی نسبت به دزدگیر ساده دارد.
  • • یکی از امکاناتی که باعث شده دزدگیر هایی که دارای صفحه نمایش هستند،فروش خوبی داشته باشند این است که سیستم پیچیده تری دارند و قفل کودک،امکان خاموش کردن خودرو هنگام سرقت و…از مزیت های دیگر این دزدگیر به حساب می آید.

امنیت دزدگیر تصویری در مقایسه با دزدگیر ساده بسیار بالاتر می باشد و نسبت به ارزش امنیتی بالا قیمت آن نیز بالاتر است. قیمت این نوع دزدگیر ها حدودا از 900 هزار تومان آغاز و تا بالای 2 میلیون تومان در حال نوسان می باشد. قیمت دزدگیر ماشین مدل ساده به دلیل امکانات کمتر پایین تر می باشد.

دزدگیر های ساده به دزدگیر یک طرفه نیز معروف هستند. چراکه این مدل دزدگیر تنها قادر به دریافت فرمان از ریموت و اجرای آن می باشد. درواقع این دزدگیر نمی تواند پیامی به ریموت ارسال کند. درصورتی که دزدگیر تصویری علاوه بر دریافت فرمان از ریموت قادر به ارسال پیام نیز می باشد و شما از طریق ریموت آن از وضعیت خودروی خود آگاه می شوید.

 

آیا دزدگیر تصویری برای امنیت خودرو کافی است؟

دزدگیر تصویری به تنهایی برای امنیت و جلوگیری از ربوده شدن خودرو کافی نیست زیرا هنگام ربوده شدن خودرو این دزدگیر قادر به نشان دادن محل خودرو نمی باشد.برای مطلع شدن از مکان خودرو باید از ردیاب خودرو نیز استفاده کنید.استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر تصویری امنیاپت خودروی ششما را در هر لحظه افزایش می دهد.

دزدگیر ماشین سیم کارتی

تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که یک سیستم امنیتی خودرو علاوه بر هشدار دادن و نشان دادن اتفاقات، چه مزایای دیگری می تواند داشته باشد؟

یکی از مزیت هایی که باعث برتری این دزدگیر نسبت به دزدگیر های تصویری می شود، اتصال این سیم کارت به سیستم ردیابی خودرو است.دزدگیر سیم کارت خور با اتصال به ردیاب خودرو می تواند این امکان را به صاحبان خودرو بدهد تا هنگام ربوده شدن خودرو، از مکان آن تا مدت محدودی با خبر شوند.

نصب دزدگیر ماشین

نصب دزدگیر ماشین برای هر خودرویی یکی از واجبات می باشد. امروزه سرقت خودرو نسبت به سال های گذشته به دلیل وجود دزدگیرها کاهش یافته است. درسته سارقان می توانند دزدگیر ها را غیر فعال کنند اما گاهی اوقات آنان با دیدن چراغ دزدگیر از سرقت آن خودرو پشیمان می شوند.با نصب دزدگیر های تصویری و سیم کارتی ماشین نیز می توانید تا جای ممکن از سرقت خودرو جلوگیری کنید.

قیمت دزدگیر ماشین

اگر برای خرید  شما دارای محدودیت قیمت هستید و به دنبال ارزان ترین قیمت می باشید پیشنهاد اینصب به شما عزیزان دزدگیر ماشین ساده از برند استیل میت می باشد.قیمت دزدگیر ماشین به دلیل تنوع و مدل های مختلف دزدگیر ماشین متفاوت می باشد.

اگر بودجه ی مورد نظر شما از حدودا یک میلیون و 500 هزار تومان  تا بالای 2میلیون می باشد، دزدگیر ماشین تصویری از برند استیل میت و اکتیو را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. دزدگیر های تصویری از 2 میلیون به بالا دارای امکانات و امنیت بالاتری هستند.

نکات مهم هنگام خریدن دزدگیر ماشین

هنگام خرید دزدگیر ماشین باید به مواردی مانند،صدای قابل توجه برای آژیر خودرو،قابلیت تنظیم کردن صدای حساسیت سنسورهای خودرو،قابلیت جلوگیری از روشن شدن خودرو از طریق ریموت،گارانتی دزدگیر ماشین و … توجه کرد.اگر محصولی دارای گارانتی معتبر و طولانی ای باشد خیال خریدار از بابت خرید آن محصول آسوده می شود و این یکی از امکانات فروشگاه اینصب می باشد.همچنین فروشگاه اینصب دارای نصاب سیار می باشد و برای اشخاصی که داخل تهران هستند نصب دزدگیر خودرو در محل مورد نظرشان انجام می شود.

برای دیدن انواع برند های دزدگیر ماشین شامل استیل میت،اکتیو،اسپای و…می توانید وارد فروشگاه اینترنتی اینصب شوید و از قیمت و مشخصات هر کدام از این دزدگیرها مطلع شوید.شما می توانید با اعتماد به مجموعه ی اینصب خریدی با کیفیت و مطمئنی را تجربه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات