حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده گلکسی S22 در امریکا احتمالا ۱۰۰ دلار گران تر از گلکسی S21 باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز با هم در ترنجی دیدیم که قیمت خانواده سامسونگ Galaxy S22 در اروپا و پیش از عرضه لو رفت. معمولا قیمت اروپا با قیمت امریکا متفاوت است. امشب گزارشی درباره آن وجود دارد. گفته می شود که قیمت خانواده گلکسی S22 در امریکا احتمالا ۱۰۰ دلار گران تر از گلکسی S21 باشد.

قیمت خانواده گلکسی S22 در امریکا

لیست قیمتی که این بار منتشر شده یک پشتوانه دیگر هم دارد که می تواند صحتش را بالاتر ببرد. یک اسکرین شات از نظرسنجی درباره قیمت احتمالی خانواده گلکسی اس ۲۲ وجود دارد که به قیمت اعضای این خانواده به صورت مستقیم اشاره می کند:

نظرسنجی قیمت گلکسی اس ۲۲ در امریکا

نظرسنجی قیمت گلکسی اس ۲۲ در امریکا

همچنین شما می توانید برای مقایسه قیمت خانواده گلکسی S21 و گلکسی S22 در مدل های مختلف و بازارهای مختلف به جدول زیر مراجعه کنید:

مشخص نیست که سامسونگ چه پیشنهادات خرید یا هدایی را در نظر می گیرد اما بهتر است آن 100 دلار اضافی را در هر سه مدل جبران کند. سامسونگ برای سری S21 تا 200 دلار اعتبار و یک Galaxy SmartTag رایگان در ایالات متحده (و Galaxy Buds Live به همراه SmartTag در اروپا) ارائه کرده بود.

به هر صورت هنوز مشخص نیست که قیمت خانواده گلکسی اس ۲۲ چقدر است اما انتظار داریم که گران تر از نسل قبلی خود باشد. این افزایش قیمت به کمبود تراشه نسبت داده می شود اما ادعای رسمی درباره آن وجود ندارد.

نظر شما درباره قیمت احتمالی خانواده Galaxy S22 چیست؟

قیمت خانواده سامسونگ Galaxy S22 در اروپا و پیش از عرضه لو رفت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)