حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های آینده شیائومی به تراشه دیمنسیتی ۸۰۰۰ و Snapdragon7 Gen1 مجهزند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی سال ۲۰۲۲ میلادی را با جدیدترین پرچمدار خود شروع کرد. پرچمدار این شرکت از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، صفحه نمایش امولد LTPO 2.0 و ماژول دوربین سه گانه بهره مند است. با توجه به آنکه بیش از ۱۱ ماه از سال میلادی جاری باقی مانده است، شک نداریم که شیائومی گوشی های متعددی را در دست توسعه دارد. هم اکنون مشخصات کلیدی و اسم رمز ۱۲ گوشی آینده شیائومی فاش شده است.

یکی از مدل های ردمی نوت ۱۲ آینده شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره می‌برد

افشاگر قابل اعتماد اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار تصویری در اکانت ویبو خود، اسم رمز ۱۲ گوشی آینده شیائومی را فاش کرد. گوشی های هوشمندی که Digital Chat Station به آن ها اشاره کرده است، هم اکنون مراحل مختلف توسعه خود را پشت سر می‌گذارند.

پست منتشر شده توسط DCS

4 نام رمز اول این لیست عبارتند از شیائومی “munch”، “rubens”، “matisse” و “fog”. این ۴ مدل در واقع کدهای نرم‌افزار داخلی مدل‌های ردمی K50 شیائومی هستند که به ترتیب شامل Redmi K50 استاندارد، Redmi K50 Pro، Redmi K50 Pro Plus و Redmi K50 Gaming Edition می‌شوند. می‌دانیم که دو تراشه Dimensity 9000 و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در سری ردمی کی ۵۰ به کار گرفته خواهند شد. احتمالا نسخه پرو به دیمنسیتی ۹۰۰۰ و نسخه گیمینگ ادیشن به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز می‌شوند. هم اکنون گفته می‌شود ممکن است مدل های دیگر این سری به تراشه های اسنپدراگون ۸۷۰ و دیمنسیتی ۸۰۰۰ مجهز شود.

پوستر منتشر شده توسط ردمی

گفته می‌شود که دو مدل بعدی این لیست با نام‌های رمز شیائومی «thor» و «loki»، متعلق به بخش پرچمداران پریمیوم هستند. Digital Chat Station اشاره کرد که این دو مدل مذکور به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهند شد و دارای دوربین های با کیفیتی برای علاقه‌مندان عکاسی هستند. گزارش GizmoChina ادعا می‌کند که شش نام رمز نهایی لیست مذکور، متعلق به گوشی های تاشو آینده شیائومی (با نام های احتمالی MIX flip و Fold 2) و همچین سری ردمی نوت ۱۲ هستند‌.

طراحی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا شبیه به گوشی های Vivo باشد

دیجیتال چت استیشن همچنین مدعی شده است که سری ردمی نوت ۱۲ از تراشه معرفی نشده Snapdragon 7 Gen 1 بهره مند خواهد بود. شیائومی قبلاً تأیید کرده است که رویداد معرفی سری Redmi K50 را در ماه فوریه (اواسط بهمن تا اوایل اسفند) برگزار خواهد کرد. طبق تیزر رسمی منتشر شده از سوی این شرکت، یکی از دستگاه های سری Redmi K50 که ماه آینده رونمایی می‌شود دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و خنک کننده مایع دوگانه VC است.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی