حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ اپل نرم افزاری است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، مشکلات

دیروز درباره مشکل صورتی شدن نمایشگر iPhone 13 برای شما نوشتیم. این مسئله هنوز آنقدر همه گیر نشده است اما تعداد قابل توجهی گزارش درباره آن وجود دارد. اگر آیفون ۱۳ دارید خبر خوبی برای شما داریم. صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ اپل نرم افزاری است.

صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ اپل

گزارش های مشکل نمایشگر صورتی یا بنفش در خانواده آیفون ۱۳ عموما از چین به گوش می رسد. کاربران ادعا می کنند که این مشکل با ریست کردن گوشی هوشمند یا به روز رسانی سیستم قابل حل نیست.

علاوه بر این، شکایت هایی وجود دارد که صفحه صورتی با درجات مختلف لگ، فلاش بک، ریست خودکار و مشکلات دیگر همراه است. با توجه به مشکلات جدید، اپل یک پاسخ رسمی دارد. خدمات مشتریان رسمی اپل گفت:

“ما اخطارهایی مبنی بر اینکه این یک مشکل سخت افزاری است، دریافت نکرده ایم. چرا که چنین وضعیتی عموماً به این دلیل رخ می دهد که سیستم هنگ کرده است.”

مشکل صفحه صورتی آیفون ۱۳

مشکل صفحه صورتی آیفون ۱۳

این بیانیه نشان می دهد اپل موافق است که این مشکل یک مشکل نرم افزاری به شمار می رود. علاوه بر این، اپل پیشنهاد می کند که کاربران باید از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و دستگاه را به آخرین سیستم ارتقا دهند. مشکل صورتی شدن صفحه نمایش آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس و مدل مینی را تحت تاثیر قرار می دهد.

با این حال باید گفت بر اساس تصاویر ارسال شده توسط بسیاری از کاربران، زمانی که آیفون 13 در حالت صفحه نمایش صورتی قرار می‌گیرد، تمام صفحه صورتی نیست. آیکون های نوار بالایی و سایر اطلاعات روی صفحه بدون مشکل باقی می مانند. به همین دلیل به احتمال زیاد یک باگ در نرم افزار سیستم عامل این مشکل است. به‌روزرسانی اپل احتمالاً به زودی آن را برطرف خواهد کرد.

متأسفانه اپل اشاره ای به زمان عرضه به روز نکرده است. با این حال آپدیت iOS 15.3 در دست ساخت است و آسیب‌پذیری Safari را برطرف می‌کند. ما نمی توانیم بگوییم که آیا این به روز رسانی مشکل صفحه نمایش صورتی را برطرف می کند یا خیر.

شما آیفون ۱۳ دارید؟ مشکل صفحه نمایش صورتی را تجربه کردید؟ امیدوارم که پاسخ شما منفی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)