حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی کلی سامسونگ Galaxy A53 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A53 جانشین گوشی های محبوب گلکسی A52 و A52s خواهد بود. البته که شاید یک مدل Galaxy A53s هم بعدها برای جانشینی مستقیم A52s ارایه شود. گلکسی A52 نسبت به نسل های قبلی خود تفاوت قابل توجهی داشت. طراحی ساده شده و زیبای آن را خیلی از کاربران پسندیدند. اگر دوست دارید بدانید که جانشین آن چه طراحی خواهد داشت، بیاید طراحی کلی سامسونگ Galaxy A53 را ببینید.

طراحی Galaxy A53

سامسونگ در آستانه رونمایی از گوشی هوشمند میان رده Galaxy A53 5G است. چندی پیش، این گوشی با مشخصات کلیدی و جزئیات شارژ در وب سایت های گواهی TENAA و 3C ظاهر شد.  ورود گوشی به این وب سایت ها نشانه این است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

متأسفانه، جزئیات مربوط به تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند هنوز در دست نیست، اما به زودی ممکن است اعلام شود. در همین حال، برخی از تصاویر زنده از قالب های سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شده است.

همانطور که انتظار می رفت، این تصاویر فاش شده طراحی گوشی را بیشتر مشخص کرده و برخی از مشخصات کلیدی را نشان می دهد. این تصاویر نگاهی اجمالی به طراحی دوربین و قاب پشتی گوشی ارائه می دهند.

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

روی قاب پشتی به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه باشد که کمی از پنل پشتی بیرون زده است. همچنین افشای اطلاعات گذشته نشان می دهد که دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و احتمالا ۲ دوربین ماکرو و عمق سنج باشد.

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

قالب گلکسی A53

در نمای جلویی سوراخ نمایشگر گلکسی ای ۵۳ تایید می شود که اصلا موضوع خارج از توقعی نیست.

گوشی گلکسی A53 5G می تواند دارای صفحه نمایش تخت باشد که با حاشیه های نازک احاطه خواهد شد. همچنین، ظاهراً این صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED دارای یک بریدگی سوراخ در مرکز لبه بالایی برای قرار دادن دوربین سلفی خواهد بود. علاوه بر این، به احتمال زیاد رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ یا ۹۰ هرتز را داشته باشد.

تراشه معرفی نشده Exynos 1200 در گیک بنچ رؤیت شد

احتمالا سامسونگ گلکسی A53 5G با یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو عرضه خواهد شد. به همین ترتیب، دوستداران موسیقی از دانستن این موضوع که گوشی جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ می کند، حوشحال می شوند. در زیر کاپوت، این گوشی احتمالاً دارای Exynos 1200 خواهد بود. این پردازنده با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی می تواند با ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی عرضه شود.

احتمالا توان شارژر گلکسی A53 سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ ناامیدکننده باشد

گلکسی A53 5G احتمالاً از یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 25 واتی برای شارژ شدن بهره می برد. همچنین اندروید 12 را با OneUI 4.0 عرضه می کند. سامسونگ احتمالاً در روزهای آینده تاریخ معرفی گلکسی A53 5G را اعلام خواهد کرد. با این حال، برخی گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کنند که این گوشی می‌تواند اواخر زمستان امسال معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی A53 می تواند با طراحی مشابه نسل قبلی خود، برای کاربران جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)