حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y55s 5G با باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

در ماه گذشته، درست در زمانی که China Telecom ویوو Y55s 5G را به پایگاه داده خود اضافه کرد، بسیاری از مشخصات این تلفن هوشمند فاش شد. امروز اما ویوو به طور رسمی این گوشی هوشمند را معرفی، و از تمام ویژگی های آن رونمایی کرد. چشمگیرترین ویژگی این محصول، باتری فوق‌العاده پر ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است.

ویوو Y55s 5G با تراشه Dimensity 700 رسماً رونمایی شد

دقت کنید که تلفن هوشمند ویوو را نباید با Vivo Y55s که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اشتباه بگیرید. Y55s 2017 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه قدیمی است که از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ بهره مند است. این گوشی با اندروید ۶ و رابط کاربری FunTouch 3 به دست کاربران رسیده بود.

Vivo Y55s 5G

محصول جدید ویوو که Y55s 5G نام دارد از تراشه مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کند. همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این پردازنده را همراهی خواهند کرد. مطابق انتظار صفحه نمایش از نوع LCD بوده و اندازه ای ۶.۵۸ اینچی دارد. این نمایشگر همچنین به رزولوشن FullHD+ مجهز شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در یک ناچ قطره ای قرار گرفته است.

Vivo Y55s 5G

دو دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند وجود دارد. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با دهانه دیافراگم f/2.4 که برای گرفتن عکس های ماکرو از فاصله ۴ سانتی متری کاربرد دارد. بر خلاف بسیاری از تلفن های هوشمند مقرون به صرفه اندرویدی، خبری از دوربین تشخیص عمق در Vivo Y55s نیست. و تشخیص سوژه از پس زمینه در عکس های پرتره به عهده نرم افزار خواهد بود. این گوشی دارای رابط کاربری OriginOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

Vivo Y55s 5G

مطابق با گزارش GSMArena، باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از طریق درگاه USB Type-C و به وسیله شارژر ۱۸ وات شارژ می‌شود. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری صدا در این محصول حذف نشده و در دسترس است. ویوو Y55s با قیمت ۱۶۹۹ یوآن به دست کاربران خواهد رسید.

تیزر OriginOS Ocean ویوو طراحی جدید آیکون برنامه‌ها و ویجت‌های آن را نشان می‌دهد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند میان رده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی