حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت هدست واقعیت افزوده اپل در آخرین شایعه بیش از 2000 دلار خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، واقعیت افزوده (AR)

اخیرا شایعه شده است که هدست واقعیت افزوده مورد انتظار اپل از داغ شدن بیش از حد و همچنین مشکلات دوربین و نرم افزاری رنج می برد که می تواند سازنده را مجبور به تاخیر در عرضه دستگاه کند. با این حال، مارک گورمن، روزنامه‌نگار معروف بلومبرگ، که متخصص کوپرتینویی هاست، جزئیات جدیدی از محصول جدید آینده را فاش کرد. و این جزئیات بیان می‌دارند که قیمت هدست واقعیت افزوده اپل ممکن است بیشتر از 2000 دلار باشد!

با ما در ترنجی در بررسی این شایعه همراه باشید.

 

 

به گفته منبع در گزارشات قبلی، مارک گورمن اطلاعاتی ارائه داد که این بیان می‌کرد “این هدست گران خواهد بود” اما مشخص نکرد که منظور از گران چقدر است. اگرچه برخی از تحلیلگران پیش بینی می‌کردند که این مدل حدود 3000 دلار قیمت خواهد داشت اما او اکنون ادعا می کند که هزینه آن برای خریداران کمی بیش از 2000 دلار خواهد بود.

اپل به طور سنتی هزینه های بالاتری نسبت به تولیدکنندگان محصولات مشابه دارد و عمدتاً به این دلیل، این شرکت یکی از سودآورترین مشاغل در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی است. علاوه بر این، گورمن افزود که این سازنده آمریکایی احتمالاً از چیپست گران قیمت M1 Pro یا راه حلی مشابه در هدست AR/VR خود استفاده خواهد کرد.

هدست واقعیت افزوده اپل از آداپتور شارژ ۹۶ واتی مشابه مک بوک پرو استفاده می‌کند

بر اساس پیش بینی های او، این هدست دارای دو پردازنده خواهد بود که یکی از آنها با M1 Pro مورد استفاده در لپ تاپ های مک بوک پرو قابل مقایسه خواهد بود. این لوازم الکترونیکی خاص، با نمایشگرهای 8K با وضوح بالا و اپتیک‌های نسخه‌ای قابل تعویض برای مطابقت با دید کاربر عرضه می‌شوند و شایان ذکر است که در آنها احتمالاً از مدرن ترین فناوری های صوتی استفاده می شود. هدف این هدست بازی ها، کار با محتوای رسانه ای و ارتباطات است.

قیمت هدست واقیعت افزوده اپل شاید جایی میان 2000 دلار باشد!

بازی یکی از مهم ترین اجزای اکوسیستم هدست های واقعیت افزوده خواهد بود. با در نظر گرفتن استفاده از دو پردازنده، یک سیستم خنک کننده قدرتمند؛ نمایشگرهای با وضوح بسیار بالا و پشتیبانی از فروشگاه برنامه های اپل، این امکان وجود دارد که تجهیزات اپل بتوانند برای توسعه دهندگان بازی جذاب ترین باشند. به خصوص اگر شرکت اشتهای خود را تعدیل کند و در نهایت شروع به دریافت کارمزد تراکنش های کمتری کند و اجازه پرداخت از طریق سیستم های شخص ثالث را در همه جا بدهد.

 

قیمت هدست واقعیت افزوده اپل برای شما قابل قبول است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

این دیگه واقعیت افزوده نیست ، قیمت افزوده هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری