حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم اولین بار توسط موتورولا ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

شاید فکر کنید هنوز خیلی زود است که درباره تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام صحبت کنیم اما مدیر عامل این شرکت درباره آن صحبت کرده و حتی نامش را تایید می کند. یک شایعه زودهنگام درباره این تراشه پرچمدار ۲۰۲۲ کوالکام منتشر شده که می گوید تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم اولین بار توسط موتورولا ارایه خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

اگر به یاد داشته باشید اواسط آذرماه ۱۴۰۰ بود که اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ توسط موتورولا معرفی شد. این گوشی که Moto Edge X30 نام داشت با قیمت فوق رقابتی و حتی پایین تر از اعدادی که شاید شیائومی یا ردمی یا حتی پوکو بتوانند با آن در بازار حاضر شوند، ارایه می شود.

این به وضوح می خواهد به ما بگوید موتورولا در بازار موبایل های هوشمند جدی است. این شایعه حتی می گوید که این برند چینی حتی جدی هم هست چرا که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم اولین بار توسط موتورولا ارایه خواهد شد.

احتمال ارایه اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ توسط موتورولا

احتمال ارایه اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ توسط موتورولا

این خبر از یک منبع اطلاعاتی معروف در Weibo به گوش می رسد. در این پست اظهار داشته شده که موتورولا (متعلف به لنوو) می‌تواند اولین گوشی هوشمندی را ارایه کند که از پردازنده پرچمدار جدید سری 8 اسنپدراگون با شماره مدل SM8475 استفاده می‌کند.

وی افزود:

این چیپست در تابستان ۱۴۰۱ به تولید انبوه خواهد رسید. این دستگاه مورد بحث ممکن است موتورولا Frontier باشد که اخیراً در مورد آن گزارش داده بودیم. دستگاهی که شایعه شده دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون است.

این منبع همچنین ادعا کرد که SM8475 به مراحل تجاری تولید نرسیده است، بنابراین هنوز مشخص نیست که کدام برند اولین کسی است که گوشی هوشمندی را با این پردازنده عرضه می کند. اگرچه، عرضه جهانی مدل Frontier توسط موتورولا بعید نیست. برای کسانی که اطلاعی ندارند، گفته می شود که کوالکام در حال کار بر روی چیپست جدید سری اسنپدراگون 8 است. این نسخه یک جانشین کمی ارتقا یافته برای Snapdragon 8 Gen 1 موجود خواهد بود و توسط TSMC بر روی فرآیند 4 نانومتری تولید خواهد شد.

کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 نام رسمی تراشه پرچمدار بعدی اژدهای سرخ

قبلاً گزارش داده بودیم که کوالکام برخی از تولیدات اسنپدراگون 8 نسل 1 خود را از سامسونگ به TSMC تغییر داده است. این تغییر از آنجایی اتفاق افتاد که بازدهی سامسونگ برای خواسته‌های کوالکام برای پردازنده ناکافی بود. از آنجایی که مراحل تولید انبوه تراشه های سری جدید اسنپدراگون 8 در سه ماهه سوم آغاز می شود، می توان انتظار داشت که یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید موتورولا در نیمه دوم سال 2022 عرضه شود.

نظر شما چیست؟ “اولین بودن” یا نبودن در ارایه تراشه پرچمدار چقدر در ذهن شما می تواند یک برند را بالا یا پایین ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)