حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 11S تا اوایل اسفند ماه به طور جهانی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

انتظار می‌رود ردمی نوت 11S تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) برای بازار های جهانی معرفی شود. برخی گمانه زنی ها مدعی هستند که این دستگاه از تراشه 5G مدیاتک و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

ردمی نوت 11S با تراشه 5G مدیاتک در راه است

به نظر می‌رسد شیائومی برای عرضه دستگاه دیگری از سری ردمی نوت ۱۱ آماده می‌شود. گفته می‌شود این گوشی هوشمند ردمی نوت 11S نام داشته و از ویژگی های شاخص ان می‌توان به رفرش ریت بالای نمایشگر و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

پیش از نیز شایعاتی درباره مشخصات احتمالی Redmi Note 11S منتشر شده بود‌. اما هم اکنون وب‌سایت 91Mobiles به نقل از یک افشاگر اطلاعات، Mukul Sharma، اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این دستگاه منتشر کرده است. وب‌سایت مذکور مدعی است که ردمی نوت ۱۱ اس تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) برای بازار های جهانی منتشر خواهد شد.

Redmi Note 11 Pro Plus

به گفته شارما، ردمی در حال آماده شدن برای عرضه Redmi Note 11S در بازار جهانی است. در واقع، آزمایش داخلی این دستگاه از قبل در اروپا و همچنین در بازارهای آسیایی مانند سنگاپور، مالزی و اندونزی آغاز شده است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی این دستگاه در هند وجود ندارد. اما این احتمال وجود دارد که Redmi Note 11S در آینده نزدیک راهی هند شود. برای بقیه بازارها، Redmi Note 11S قرار است تا پایان فوریه معرفی و سپس عرضه شود.

تا کنون ردمی به طور رسمی مشخصات نوت ۱۱ اس را فاش نکرده است. اما همچنان گمانه زنی هایی درباره مشخصات احتمالی این دستگاه وجود دارد. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند، از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 برای دوربین اصلی بهره ببرد. همچنین یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با سنسور آمنی ویژنOV2A در قاب پشتی این دستگاه وجود خواهد داشت. دوربین سلفی نیز احتمالا رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد. متاسفانه در مورد آنکه این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد یا IPS LCD هنوز هیچ گزارشی در دست نیست.

سری ردمی نوت ۱۱ به زودی برای سایر بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود

انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری درباره ردمی نوت 11S منتشر شود. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی