حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا هوا گرم نشده است گلکسی S22 را رونمایی کنید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

عموم شایعات منفی پیرامون گلکسی اس ۲۲ شاید بیشتر مربوط به اگزینوس ۲۲۰۰ بشود. تراشه ای که هنوز معرفی نشده، آن را آنقدر کوبانده اند که واقعا مشخص نیست وضعیت‌ش چیست. حتی معرفی رسمی آن هم به تعویق افتاد. به هر صورت امروز یک کامنت منفی دیگر از سوی یکی از منابع نزدیک به سامسونگ داریم. او توصیه می کند که تا هوا گرم نشده است گلکسی S22 را رونمایی کنید! اما دلیل وی چیست؟

احتمال گرمای بیش از حد در گلکسی S22

اگر گلکسی S4 را در نظر نگیریم، مدت زیادی است که مدیریت گرما در پرچمداران سامسونگ به شکل خوبی انجام شده است. به صورتی که تقریبا مشکل گرمای بیش از حد عموما در لیست شکایات دارندگان آن ها نبوده است. حتی مدل اسنپدراگون خانواده گلکسی اس ۲۱ که با تراشه چالشی SD888 ارایه شد هم مشکل خاصی نداشت.

با این حال گفته می شود که چالش تولید گرما در اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همچنان وجود دارد. این همان تراشه ای است که در خانواده Galaxy S22 (البته مدل اسنپدراگون) استفاده خواهد شد. به عقیده ice universe بهتر است این گوشی را تا وقتی که زمستان است رونمایی کنند، چون در تابستان عملکرد این تراشه توان خود (به طعنه، منظور تولیدگرمای بیش از حد است) را به نمایش خواهد گذاشت.

توییت ice Universe درباره احتمال مشکل دما در گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

توییت ice Universe درباره احتمال مشکل دما در گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

متاسفانه هیچ اطلاعات قابل استنادی به مشکل مدیریت دما در Galaxy S22 در این توییت ارایه نمی شود. به هر صورت این چیزی است که در حال حاضر از یک منبع قابل اعتماد (اما عموما کمی جوگیر) می شنویم.

من تجربه نکسوس 5X (همکاری گوگل و ال جی) با تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ (که قرار بود مثلا مشکل گرمای شدید اسنپدراگون ۸۱۰ را نداشته باشد) را در تابستان و زمستان داشتم. وقتی دمای عمومی هوا روی ۴۰ درجه باشد، این گوشی واقعا داغ است و به مشکل می خورد اما در زمستان و دمای زیر ۱۰ درجه مشکل خاصی نداشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ در سیستم خنک کننده گلکسی اس ۲۲ ضعیف خواهد بود (که برای پرچمدار این برند کمی بعید است) یا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اینقدر غیرقابل کنترل خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

چالش اسب وحشی هرکی رامش کنه استاده!👑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)