حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اصلی گلکسی S22 Ultra سامسونگ عریض تر از نسل های قبل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالا شما هم متوجه شده باشید که کادر دوربین موبایل ها کمی بازتر از دیگر دستگاه ها است. معمولا زاویه دید عریض تر می تواند جذاب باشد اما نه لزوما. به تازگی در گزارشی می شنویم که دوربین اصلی گلکسی S22 Ultra سامسونگ عریض تر از نسل های قبل خواهد بود. در حقیقت می تواند عریض ترین دوربین اصلی پرچمدارهای سامسونگ هم نام بگیرد.

دوربین اصلی گلکسی S22 Ultra

طبق توییتی از ice universe باید گفت که سامسونگ در نظر دارد در پرچمدار اصلی سال ۲۰۲۲ از یک دوربین اصلی کمی عریض تر استفاده کند. این عریض تر بودن یک شاخصه مربوط به لنز دوربین است. این شاخصه لزوما به کیفیت یا فاکتورهای دیگر ارتباط مستقیم ندارید و سبب می شود که بتوانید کادر بزرگتری را ثبت کنید.

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا

همانطور که در توییت بالا می بینید، گفته می شود که دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا عریض تر از گلکسی اس ۲۱ اولترا است. همچنین ما می دانیم که گلکسی اس ۲۱ اولترا دوربین عریض تری نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا داشت. ما درباره دوربین اصلی صحبت می کنیم و در این مطلب اشاره ای به دوربین زاویه دید عریض نمی شود.

همچنین ما پیش از این در ترنجی برای شما نوشتیم که گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای حالت ماکرو پیشرفته با استفاده از لنز اصلی دوربین خواهد بود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای حالت ماکرو پیشرفته با استفاده از لنز اصلی دوربین خواهد بود

گلکسی اس ۲۲ اولترا طبق گزارش‌ها دارای یک آرایه دوربین چهارگانه با سنسور لنز اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود که شامل بهبودیافته حسگر HM3، به‌همراه همان سنسور یکسان لنز اولتراواید فعلی گلکسی اس ۲۱ اولترا و درنهایت دو لنز تله‌فوتو جدید سونی است شامل یک سنسور پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10x و یک سسنور 10 مگاپیکسلی با زوم 3x است.

اولین نسل از سنسورهای 108 مگاپیکسلی سامسونگ، ISOCELL HM1، که در گلکسی اس ۲۰ اولترا مورداستفاده قرار گرفت، چندان چشمگیر نبود. با این حال، نسل دوم این سنسور در اس ۲۱ اولترا تا حد زیادی بهبود یافت و حال، سرانجام در نسخه سوم خود، قرار است به یک سنسور تمام‌عیار تبدیل شود.

سایت کره‌ای ITmaterial نیز به‌تازگی کدهایی را کشف کرده است که به‌نظر می‌رسد نشان‌دهنده آنست که گلکسی اس 22 اولترا یک ویژگی مشابه حالت ماکرو خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد عکس‌های نزدیک با جزئیات بالا را ثبت کنید.

این ویژگی «افزایش‌دهنده جزئیات» نام داشته و در لنز اصلی دوربین موجود خواهد بود و همین موضوع احتمال آن را افزایش می‌دهد که گوشی‌های قدیمی با دوربین 108 مگاپیکسلی نیز از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری در آینده این قابلیت را دریافت کنند.

اگرچه گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سنسور 108 مگاپیکسلی را دریافت نخواهند کرد، اما در نوع خود هیجان‌انگیز هستند و برخلاف Ultra/Note، انتظار می‌رود که دارای آرایه دوربین جدیدی شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 8K باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید زاویه دید عریض تر دوربین اصلی چقدر برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima68

بی‌نظیر 😍🤩🤩

mehpsa

تو زمانی که اپل درگیر جابجا کردن جای دوربین ها و حذف سنسور هاست تو سامسونگ باش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)