حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای حالت ماکرو پیشرفته با استفاده از لنز اصلی دوربین خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

تاکنون گفته شده است که گلکسی اس 22 اولترا/نوت دارای تعداد مگاپیکسل مشابه نسل پیشین خود خواهد بود، اما کیفیت عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین آن، فراتر از رزولوشن سنسور بوده و حتی ادعا شده است که این دستگاه با فاصله زیاد دارای بهترین دوربین درمیان رقبای خود می‌باشد. حال، امروز شایعه‌ای منتشر شده است که بیان می‌کند گلکسی اس ۲۲ اولترا/نوت سامسونگ، از حالت ماکرو پیشرفته با استفاده از لنز اصلی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود بهره می‌برد.

قابلیت ماکرو گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا طبق گزارش‌ها دارای یک آرایه دوربین چهارگانه با سنسور لنز اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود که شامل بهبودیافته حسگر HM3، به‌همراه همان سنسور یکسان لنز اولتراواید فعلی گلکسی اس ۲۱ اولترا و درنهایت دو لنز تله‌فوتو جدید سونی است شامل یک سنسور پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10x و یک سسنور 10 مگاپیکسلی با زوم 3x است.

اولین نسل از سنسورهای 108 مگاپیکسلی سامسونگ، ISOCELL HM1، که در گلکسی اس ۲۰ اولترا مورداستفاده قرار گرفت، چندان چشمگیر نبود. با این حال، نسل دوم این سنسور در اس ۲۱ اولترا تا حد زیادی بهبود یافت و حال، سرانجام در نسخه سوم خود، قرار است به یک سنسور تمام‌عیار تبدیل شود.

Ice Universe پیش‌تر گفته بود که حالت 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا تصاویر بهتر با جزئیات بیشتر را ثبت خواهد کرد. ظاهراً این حالت، بهبود کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی است و منجر به ثبت جزئیات، رنگ‌ها و روشنایی بهتری خواهد شد. این افشاگر حتی ادعا کرده که نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط پرچمدار آینده سامسونگ را دراختیار داشته، اما درحال‌حاضر نمی‌تواند آن‌ها را به اشتراک بگذارد.

قابلیت ماکرو گلکسی اس ۲۲ اولترا

قابلیت ماکرو گلکسی اس ۲۲ اولترا

به‌علاوه، سایت کره‌ای ITmaterial نیز به‌تازگی کدهایی را کشف کرده است که به‌نظر می‌رسد نشان‌دهنده آنست که گلکسی اس 22 اولترا یک ویژگی مشابه حالت ماکرو خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد عکس‌های نزدیک با جزئیات بالا را ثبت کنید.

این ویژگی «افزایش‌دهنده جزئیات» نام داشته و در لنز اصلی دوربین موجود خواهد بود و همین موضوع احتمال آن را افزایش می‌دهد که گوشی‌های قدیمی با دوربین 108 مگاپیکسلی نیز از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری در آینده این قابلیت را دریافت کنند.

اگرچه گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سنسور 108 مگاپیکسلی را دریافت نخواهند کرد، اما در نوع خود هیجان‌انگیز هستند و برخلاف Ultra/Note، انتظار می‌رود که دارای آرایه دوربین جدیدی شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 8K باشند.

زمان زیادی تا اطلاع از جزئیات بیشتر باقی نمانده است زیرا طبق گزارش‌ها، سامسونگ در ماه فوریه از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از حالت ماکرو پیشرفته ازطریق لنز اصلی دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی