حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیشترین بنچمارک AnTuTu جهانی در دسامبر 2021: پایانی خوش برای 6 Red Magic

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست

پلتفرم بنچمارک محبوب AnTuTu هفته گذشته لیست هایی را برای ماه دسامبر منتشر کرد که قدرتمندترین تلفن های هوشمند اندرویدی در چین را در میان دستگاه های پرچمدار و میان رده شناسایی کرد. اما با اشاره به بازار چین، قدرتمند ترین گوشی جهان در بنچمارک AnTuTu مشخص نمی‌شود! پس اکنون زمان آن است که در مورد قدرتمندترین ها با بیشترین بنچمارک AnTuTu در بازار جهانی بنویسیم. با ما در ترنجی همراه باشید تا ببینیم قدرت از آن کیست!

 

 

10 گوشی پرچمدار برتر اندرویدی در جهان در ماه دسامبر

ترکیب نمودار دستگاه های پرچمدار لیست انتوتو ممکن است شامل چیپست های مختلف باشد، اما یک ویژگی مشابه وجود دارد، کل 10 دستگاه برتر توسط گوشی های هوشمندی با تراشه های کوالکام اشغال شده است. مدل‌های مبتنی بر اسنپدراگون 888 در این لیست غالب هستند و از ده رتبه هشت مکان را به خود اختصاص داده‌اند. دو موقعیت باقی‌مانده توسط دستگاه‌هایی با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس تصرف شد. سه نماینده پیشرو منحصراً گوشی‌های هوشمند با تمرکز بر گیمرها هستند: بله هماطور که در در تصویر می‌بینید به ترتیب نوبیا رد مجیک 6، ایسوس راگ فون 5اس پرو و ایسوس راگ فون 5 جایگاه های اول تا سوم را در اختیار خود گرفته‌اند. اما جالب اینجاست که رهبر این لیست یعنی رد مجیک 6 با اسنپدراگون 888 موفق به کسب 860559 امتیاز شده است، در حالی که نماینده ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس در رتبه دوم قرار دارد! و کمی بیش از 22 هزار امتیاز از او عقب است.

نکته قابل توجه این است که صدر نشین لیست چین، یعنی بلک شارک 4 اس پرو که با اسنپدراگون 888 پلاس دارای امتیاز متوسط ​​874702 است، در لیست گلوبال دیده نمی‌شود! (این موضوع ناشی از عدم فروش جهانی این گوشی است).

به هر صورت لیست کامل را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بیشترین بنچمارک AnTuTu جهانی در گوشی های اندرویدی پرچمدار

بیشترین بنچمارک AnTuTu جهانی در گوشی های اندرویدی پرچمدار

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

10 گوشی میان‌رده برتر اندرویدی در جهان در ماه دسامبر

رتبه بندی قدرتمندترین ها در بخش میانرده به طور قابل توجهی با لیست چینی متفاوت است. اما در اینجا نیز یک ویژگی مشابه وجود دارد؛ کوالکام همچنان در صدر و مدل هایی با پردازنده اسنپدراگون 778G از ده جایگاه، شش جایگاه را به خود اختصاص دادند و همگی در شش جایگاه اول قرار گرفتند! سه نماینده برتر این لیست ریلمی GT Master،شیائومی می 11 لایت و شیائومی می 11 لایت 5G NE هستند که به ترتیب جایگاه اول تا سوم را تسخير کرده‌اند. در این لیست نیز اختلاف قابل مشاهده‌ای بین نماینده اول لیست از ریلمی و رتبه دوم یعنی شیائومی دیده می‌شود. لیست کامل را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

بیشترین بنچمارک AnTuTu جهانی در گوشی های اندرویدی میانرده

بیشترین بنچمارک AnTuTu جهانی در گوشی های اندرویدی میانرده

 

به گفته Gizchina در مقایسه با بازار تلفن های اندرویدی چین، بازار جهانی نسبتاً با ثبات است. می توان گفت بازار چین در چند سال اخیر رقابتی تر از هر بازار دیگری بوده است و سرعت رشد بیشتری داشته است. یک هفته پس از انتشار اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط کوالکام، اولین گوشی اندرویدی جدید مجهز به این تراشه در بازار چین عرضه شده است و تاکنون چهار گوشی پرچمدار جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازار جهانی عرضه شده است که همه در چین هستند. همچنین شایان ذکر است که سامسونگ که قبلا پیشرو در عرضه نسل بعدی گوشی های پرچمدار اندرویدی بود، تا حد زیادی توسط بازار چین گوشه نشین شده است.

 

آخرین لیست سال 2021 در بنچمارک AnTuTu نیز منتشر شد. سال 2022 چه برند هایی را صدر نشین این لیست می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری