حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاترین امتیاز بنچمارک Antutu در پایان سال ۲۰۲۱ برای کدام پرچمدارهاست؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، تست

امروز بنچمارک ممنوعه (!) AnTuTu لیست ۱۰ گوشی هوشمند برتر اندرویدی با بیشترین امتیاز در دسامبر ۲۰۲۱ را معرفی کرد. فعلا ما انتظار نداریم که Snapdragon 8 Gen1 در این لیست باشد. گوشی های هوشمند (Moto Edge X30 و Xiaomi 12 یا مدل Pro) با این تراشه اواخر ماه دسامبر عرضه شدند، بنابراین نمی توانند در لیست قرار بگیرند. بیاید ببینیم بالاترین امتیاز بنچمارک Antutu در پایان سال ۲۰۲۱ برای کدام پرچمدارهاست؟

بالاترین امتیاز بنچمارک Antutu در پایان سال ۲۰۲۱

از آنجایی که این گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تنها چند روزی است که وارد بازار شده اند، داده های کافی برای رتبه بندی آنها وجود ندارد. جالب است که 10 گوشی هوشمند برتر این لیست از Snapdragon 888 Plus یا Snapdragon 888 استفاده می کنند. طبق گفته AnTuTu گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 4S Pro با Snapdragon 888 Plus همچنان در لیست پرچمداران اندرویدی تسلط دارد.

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 4S Pro

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 4S Pro

بلک شارک 4 اس پرو با اسنپدراگون 888 پلاس دارای امتیاز متوسط ​​874702 است. در جایگاه دوم گوشی هوشمند گیمینگ دیگری قرار دارد که محصول ZTE است. گوشی نوبیا رد مجیک 6 اس پرو با میانگین امتیاز 852985 در رتبه دوم قرار دارد. این گوشی هوشمند هم دارای تراشه اسنپدراگون 888+  می باشد.

با مقایسه امتیازات فرعی، تفاوت بین این دو در امتیازات CPU، GPU و MEM نهفته است. در میان آنها، Black Shark 4S Pro به حافظه فلش منحصر به فرد UFS 3.1 متکی است و همچنین دارای مزایای حافظه بزرگ 512 گیگابایتی است.

در جایگاه سوم iQOO 8 Pro قرار دارد که به +Snapdragon 888 مجهز شده است. این مدل دارای بالاترین امتیاز را در میان پرچمداران معمولی (غیر گیمینگ) است. این گوشی هوشمند بیشتر عملکرد محور است.

بالاترین امتیاز بنچمارک Antutu در پایان سال ۲۰۲۱

بالاترین امتیاز بنچمارک Antutu در پایان سال ۲۰۲۱

در لیست بالا می بینیم که چهار گوشی اول لیست از اسنپدراگون 888+ استفاده می کنند. در مجموع عم پنج گوشی هوشمند موجود در لیست از SD888+ استفاده می کنند در حالی که پنج گوشی دیگر از Snapdragon 888 استفاده می کنند.

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

تغییر بازی در ماه بعد با ورود اسنپدراگون ۸ نسل ۱

لیست 10 پرچمدار برتر AnTuTu در ژانویه تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. این به آن دلیل است که گوشی‌های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در لیست قرار خواهند گرفت و تفاوت قابل توجهی وجود خواهد داشت زیرا این تراشه امتیاز بالای ۱ میلیون را ثبت کرده است.

با در نظر گرفتن Xiaomi 12 Pro مجهز به نسل جدید اسنپدراگون 8 Gen1، امتیاز واقعی تست Antutu برابر 1,020,324 است. امتیاز GPU این تراشه نزدیک به 450000 است اما پردازنده گرافیکی Nubia Red Magic 6S Pro امتیاز 320000 را کسب کرده است. بنابراین، بهبودهای SD8 Gen1 قابل توجه است. عملکرد GPU درجه یک است و کاربردهای عملی آن می تواند ثبات نرخ فریم بازی را بهتر کند.

نظر شما چیست؟ بنچمارک در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب این لیست و قبلا هم فکر کنم جندبار دیدیم اگه درست گفته باشم. فقط جای چیپستهای کایرین هواوی خالیه، والا چون الان یجورایی مسخره شده همش شده چیپ اسنپ، البته خب قدرت چیپستهای کوالکوم رو نشون میده در این حرفی نیستش، ولی خب امثال حتما بین 10 تا گوشی اول حداقل حداقل یه گوشی باچیپ مدیاتک9000 هم هستش، تو این فکرم که اگه مشکلات چین با تایوان بیشتر بشه و بخواد حمله کنه به تایوان کار مدیاتک چی میشه، خدا کنه هیچی نشه چون چین گفته اگه تایوان بخواد خودشو یه کشور جدااز چین بدونه وبخواد اینطوری خودشو معرفی کنه عواقب خیلی بدی در انتظارشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)