حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند TCL در دو مدل Nxtwear Air و Leiniao Air معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تی سی ال، عینک هوشمند

کمپانی TCL هم به طور جدی وارد بازار عینک‌های هوشمند شده است و امروز، محصولات جدیدش را معرفی کرده است. تی‌سی‌ال این بار دو مدل جدید را معرفی کرده است. رویداد CES 2022، همچنان در حال برگزاری است. به همین ترتیب، عینک هوشمند TCL در دو مدل با نام‌های Nxtwear Air و Leiniao Air معرفی شده است.

عینک هوشمند TCL در دو مدل جدید معرفی شد: Nxtwear Air و Leiniao Air

تی‌سی‌ال چند ماه قبل عینک هوشمند Thunderbird را معرفی کرده بود.

 

عینک هوشمند TCL به نام Thunderbird رسما معرفی شد

 

به گفته Gizmochina، تی‌سی‌ال از جدیدترین عینک‌های هوشمندش در رویداد CES 2022 پرده برداشته است. این دو محصول، به طور مستقل توسط Thunderbird Innovation با پشتیبانی همین کمپانی توسعه یافته‌اند. ابتدا، به معرفی عینک هوشمند Nxtwear Air می‌پردازیم.

این عینک هوشمند تازه وارد، با نمایشگر میکرو LED با وضوح 1080p معرفی شده است. این عینک هوشمند، در واقع جانشین عینک Nxtwear G محسوب می‌شود. عینک هوشمند Nxtwear G، سال گذشته عرضه شده بود. هم اکنون، عینک هوشمند TCL Nxtwear Air با وزن ٣٠ درصد کم‌تر نسبت به قبل، یعنی ١٣٠ گرم پا به عرصه وجود گذاشته است.

نمایشگرهای تعبیه شده در این محصول، قابلیت نمایش جزئیات کافی و رنگ‌های تند و شاد را دارند. همچنین سایه‌ها و رنگ‌‌های تیره به خوبی در نمایشگر این عینک به نمایش در می‌آیند. زاویه دید گسترده‌ای توسط این عینک نیز فراهم شده است که به واسطه آن، گویی در حال تماشای نمایشگری بزرگ با اندازه ١۴٠ اینچی از فاصله ۴ متری هستید؛ به عنوان مثال، انگار که در سینما هستید!

وضوح نمایشگر این عینک، به نحوی است که در هر درجه از زاویه دید شما، ۴٧ پیکسل جای خوش کرده است! برای پخش صدا، این عینک از اسپیکر استریوی دوگانه برخوردار شده است. شما حتی می‌توانید هدفون‌های سیمی یا بی سیم خود را به این محصول متصل کنید.

موارد استفاده Nxtwear Air، حتی می‌تواند شامل بهره مندی از یک نمایشگر ثانویه برای کاربران حرفه‌ای و یا محصلان شود تا بتوانند کارهای خود را به صورت همزمان و با سرعت بیشتری در طول سفر و جابه‌جایی انجام دهید. این عینک هوشمند تازه وارد، TCL تا اوایل بهار سال ١۴٠١ در دسترس قرار می‌گیرد.

پس از معرفی عینک Nxtwear Air، نوبت به برادر آن یعنی Leiniao Air می‌رسد. دیگر عینک هوشمند جدید تی‌سی‌ال، عنوان اولین عینک واقعیت افزوده هولوگرافیک با نمایشگر MicroLED را داراست که از نظر کارایی و مصرف، در سطح متعادلی قرار دارد.

استفاده از نمایشگر رنگی MicroLED موج بر نوری که در این عینک تعبیه شده است، چیزی به جز یک فناوری پیشرفته در Leiniao Air نیست؛ چرا که کمپانی‌های این حوزه، همواره به دنبال دسترسی به این ویژگی بوده‌اند. همچنین این فناوری، در حال حاضر به عنوان بهترین فناوری واقعیت افزوده شناخته می‌شود.

همچنین عینک Leiniao Air، کاربردهای دیگری مانند ارائه اطلاعات، اشتراک گذاری تصاویر، کنترل اتصالات هوشمند، نمایش چندین صفحه و قابلیت هماهنگی با خودروهای هوشمند را دارد.

نظر شما در مورد این دو عینک هوشمند جدید از تی‌سی‌ال چیست؟ عینک هوشمند Nxtwear Air برای شما جذاب‌تر است یا Leiniao Air؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️