حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند TCL به نام Thunderbird رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تی سی ال، عینک هوشمند

تلاش جدیدی وجود دارد تا عینک های هوشمند بعدی ارایه شود و این ممکن است تا کنون چشمگیرترین تلاش باشد. شرکت TCL از Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition رونمایی کرده که از یک صفحه نمایش میکرو LED با راهنمای موج استفاده می کنند که طی سه سال گذشته در داخل شرکت TCL توسعه یافته است. این صفحه نمایش رنگی شفاف است، بنابراین ظاهر عینک هوشمند TCL مثل عینک معمولی به نظر می رسند.

عینک هوشمند TCL به نام Thunderbird 

نمایشگر اصلی ترین بخشی است که عینک هوشمند TCL را از عینک هوشمند مفهومی شیائومی متمایز می کند، محصولی از شیائومی که فقط دارای صفحه نمایش تک رنگ و همچنین از نوع میکرو LED بود. در هر دو مورد LED ها کوچک هستند و فقط 4 میکرومتر اندازه دارند، اما تیم TCL یک الگوریتم اختصاصی ایجاد کردند که به عینک تاندربرد امکان می دهد یک تصویر تمام رنگی نشان دهد.

عینک هوشمند Thunderbird 

عینک هوشمند Thunderbird

ویدئوی زیر را برای نشان دادن آنچه می توان با عینک هوشمند انجام داد، مشاهده کنید. در اصل، هدف این است که گوشی هوشمند خود یا حداقل صفحه نمایش آن را برای شروع با این عینک جایگزین کنید. شما می توانید اخبار را بخوانید، پیام ها را مشاهده کنید، برنامه خود را بررسی کنید، خانه هوشمند خود را کنترل کنید و غیره. همه اینها با این مزیت اضافه می شود که “عینک” صفحه نمایشی است که همیشه جلوی شما هستند.

 

این نسخه نمایشی همچنین نشان می دهد که عینک دارای یک دوربین داخلی است که روی پل بینی می نشیند. می توانید عکس هایی بگیرید که به طور خودکار به تلفن شما منتقل می شوند. در این اولین معرفی هیچ جزئیاتی در مورد دوربین و در واقع خود عینک وجود ندارد.

در حال حاضر به نظر می رسد هنوز برای اتصال به اینترنت به تلفن خود نیاز دارید و عینک ها عمدتا یک صفحه نمایش با کنترل های لمسی ساده در کنار آن هستند.

Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition

Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition

Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition

Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition

شرکت TCL فاش نکرده است که Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition چه زمانی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد یا قیمت آنها چقدر است.

همچنین ممکن است عینک هوشمند Ray-Ban را که به تازگی با طراحی Wayfarer عرضه شد را به خاطر داشته باشید. با این حال این عینک صفحه نمایش ندارد. داشتن صفحه نمایش Thunderbirds (و عینک های مفهومی شیائومی) را در گروه کاملاً متفاوتی قرار می دهد، حتی اگر همه اینها به طور عامیانه “عینک هوشمند” نامیده شوند.

نظر شما درباره تلاش TCL برای عینک هوشمند این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)