حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی ردمی نوت ۱۱ JE پیش از معرفی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

در آگوست ۲۰۲۱، شیائومی از Redmi Note 10 JE با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ و استاندارد IP68 رونمایی کرد. این گوشی منحصراً در ژاپن برای خرید در دسترس است. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این شرکت اکنون در حال کار بر روی جانشین این گوشی است. در حال حاضر، مشخصات و طراحی ردمی نوت ۱۱ JE فاش شده است.

ردمی نوت ۱۱ JE از طراحی مشابه با Redmi Note 11 5G بهره می‌برد

گفته می‌شود، Redmi Note 11 JE با کد Lilac و شماره مدل K19K در دست توسعه است. البته شماره مدل مذکور کوتاه شده است و شماره مدل واقعی دستگاه 22021119KR می‌باشد. ادعا شده مشخصات و طراحی این گوشی مشابه Redmi Note 11 5G است که در اکتبر ۲۰۲۱ در چین معرفی شد.

البته مطابق با گزارش GizmoChina، ردمی نوت ۱۱ JE دقیقاً نسخه ری‌برند شده Note 11 5G نخواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، نوت ۱۱ فایوجی از تراشه مدیاتک Dimensity 810 استفاده می‌کند. اما گفته می‌شود نیروی پردازشی Redmi Note 11 JE توسط تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس تأمین خواهد شد. در بخش نمایشگر اما شاهد مشخصات مشابهی با نوت ۱۱ فایوجی هستیم. Redmi Note 11JE از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FullHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD باشد. از دیگر مشخصات میان رده آینده شیائومی می‌توان به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

Redmi Note 11 5G

از دیگر مشخصات ردمی نوت ۱۱ JE می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ JN1 اشاره کرد. با آنکه هنوز اطلاعاتی درباره سایر دوربین های این تلفن هوشمند در دست نیست، اما گفته می‌شود که دوربین اولترا واید جایی در ماژول دوربین قاب پشتی این دستگاه نخواهد داشت.

انتظار داریم که Redmi Note 11 JE با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۱ به دست کاربران برسد. وزن این دستگاه ۸.۷۵ و وزن آن ۱۹۵ گرم است. احتمالا این تلفن هوشمند مانند نسل قبلی خود از استاندارد IP68 برخوردار است. همچنین همان طور که در ابتدا اشاره شد، طراحی کلی این دستگاه شبیه Redmi Note 11 5G خواهد بود. در انتها لازم به ذکر است که این دستگاه تنها برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است.

گوشی شیائومی ردمی Note 10 JE با اسنپدراگون ۴٨٠ و گواهینامه IP68 رونمایی شد!

نظر شما درباره میان رده آینده شیائومی چیست؟ آیا این ری‌برند و تغییرات متعدد، باعث افزایش فروش شیائومی خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی