حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ برای نسخه اگزینوس گلکسی S20 FE نیز ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

هفته گذشته، سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را برای گلکسی S20 FE 5G منتشر کرد. دیروز، این به روزرسانی به نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 20 FE 4G رسید. در حال حاضر، این غول فناوری کره جنوبی گستره دریافت کنندگان اندروید ۱۲ را گسترش داده و نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی S20 FE نیز آپدیت مذکور را دریافت کرده است.

آپدیت OneUI 4 شامل تمام ویژگی های اصلی اندروید ۱۲ می‌شود

به‌روزرسانی پایدار One UI 4.0 مبتنی بر Android 12 برای Galaxy S20 FE (SM-G780F) در روسیه منتشر شده است. این آپدیت دارای نسخه فریمور G780FXXS8DUL6 است. و همچنین شامل وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ می‌شود. انتظار می‌رود طی دو هفته آینده، این آپدیت برای بازار های بیشتری عرضه شود.

اگر کاربر گلکسی S20 FE  هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، وجود آپدیت اندروید ۱۲ را بررسی کنید. در صورتی که هنوز این به روزرسانی را از طریق آپدیتر دستگاه خود دریافت نکرده اید، می‌توانید فایل آن را از سطح اینترنت دریافت کرده و به صورت دستی بر روی گلکسی اس ۲۰ اف ای خود فلش نمایید.

Galaxy S20 FE

به‌روزرسانی One UI 4.0 همه ویژگی‌های اصلی اندروید ۱۲ را به ارمغان می‌آورد. از جمله حفظ حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته، ویجت های جدید، داشبورد حریم خصوصی، وجود حالت «فوق‌العاده کم نور صفحه نمایش» برای کار با گوشی در محیط های تاریک، گزینه موقعیت مکانی تقریبی و نشانگرهای حریم خصوصی در حین استفاده از دوربین و میکروفون.

همان‌طور که SamMobile نیز اشاره می‌کند، این به‌روزرسانی ویجت‌های بیشتر، «صفحه نمایش همیشه روشن» بهبود یافته، وجود دستیار صوتی Bixby با ویژگی های غتی تر را به همراه دارد. همچنین دو اپلیکیشن Samsung Health وDevice Care نیز باز طراحی شده اند و تجربه بهتری از کارکردن با این برنامه ها در وان یوآی ۴ خواهید داشت.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A72 ارائه شد

آیا شما کاربر گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE نسخخ اگزینوس ۹۹۰ هستید؟ اگر کاربر این گوشی هستید آیا موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ و OneUI 4.0 شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی