حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A96 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در چین رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند چینی معمولا تبحر خاصی در ساخت تلفن های میان رده و مقرون به صرفه دارند. کمپانی اوپو نیز از این دسته مستثنی نیست. این برند چینی اکنون از جدیدترین محصول میان رده خود با نام اوپو A96 5G رونمایی کرده است.

اوپو A96 5G با نمایشگر OLED و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

برای شروع به سراغ صفحه نمایش اوپو A95 5G می‌رویم. اوپو برای جدیدترین میان رده خود به سراغ نمایشگر OLED رفته است. این پنل ۶.۴۳ اینچی بوده و به رزولوشن Full HD+ مجهز است. رفرش ریت بالا امروزه حتی در میان رده ها و دستگاه های مقرون به صرفه اندرویدی نیز دیده می‌شود. اما با این وجود، A96 5G تنها به رفرش ریت ۶۰ هرتزی اکتفا کرده است. خوشبختانه اما نرخ تاچ سمپلینگ این دستگاه به ۱۸۰ هرتز می‌رسد که باعث واکنش سریع تر نمایشگر و در نهایت بهبود تجربه کاربر خواهد شد.

فناوری 5G به سرعت در حال فراگیر شدن است. بنابراین بسیاری از سازندگان تلفن های هوشمند تلاش می‌کنند تا پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت را برای دستگاه های خود در نظر بگیرند. اوپو A96 نیز به لطف تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ 5G از نسل پنجم شبکه اینترنت پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی این دستگاه دو لنز دوربین دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل بوده و در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند نیز در یک پانچ هول کوچک در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

رنگ بندی Oppo A96 5G

آن طور که از گزارش EqualLeaks مشخص است، Oppo A96 5G تنها در یک نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. رم به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع LPDDR4X و حافظه از نوع UFS 2.1 خواهد بود. اگر ۸ گیگابایت حافظه رم برای شما کافی نیست، باید به این نکته نیز توجه کنید که A96 5G از پنج گیگابایت حافظه رم مجازی نیز بهره می‌برد.

اوپو A56 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

جدیدترین گوشی هوشمند اوپو از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه فست شارژ ۳۳ واتی استفاده می‌کند. A96 5G ضخامت ۷.۴۹ میلی متری و وزن ۱۷۱ گرمی دارد. این دستگاه با قیمت ۲۳,۴۰۰ روپیه یا ۱,۹۹۹ یوآن (معادل ۳۱۴ دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره میان رده جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی