حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G100 با اسنپدراگون ۶۱۵ رسما معرفی شد: ۱۴۹ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

دومین گوشی جدید نوکیا در خانواده Nokia G برای سال ۲۰۲۲ را با هم در این مطلب خواهیم شناخت. پیش از این با Nokia G400 آشنا شدیم که یک میان رده اقتصادی 5G به شمار می رفت. اگر به دنبال همتای 4G آن هستید، باید بگویم که نوکیا G100 با اسنپدراگون ۶۱۵ رسما معرفی شده است و قیمت بسیار کمتری هم دارد.

نوکیا G100 و Snapdragon 615

در تصویر خانوادگی گوشی های CES 2022 نوکیا که بالاتر مشاهده می کنید، نوکیا G100 اولین گوشی از سمت راست است. یک موبایل ۶.۵ اینچی که نمایشگرش رزلوشن HD+ دارد و برای دوربین سلفی یک ناچ قطره طور ارایه می کند. قطعا نمایشگر محبوب یک کاربر در سال ۲۰۲۲ نخواهد بود اما برای شروع جذاب است.

نوکیا G400 5G با Snapdragon 480 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد: ۲۳۹ دلار

پشت این نمایشگر یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نشسته تا انرژی مورد نیاز آن را تامین نماید. متاسفانه درباره شارژر و پورت شارژ صحبتی نشده است. همانطور که HMD در معرفی رسمی خود به مشخصات دوربین آن هم اشاره نکرد.

تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ قلب تپنده این گوشی اقتصادی سری G نوکیا را شامل می شود. با سیستم عامل اندروید ۱۲ امیدواریم که این تراشه عملکرد خوبی را ارایه کند.

در رده قیمتی ۱۴۹ دلار شاید بتوان گفت که بیشتر از این نمی توان انتظار داشت. در صورت ارایه اطلاعات بیشتر درباره نوکیا جی ۱۰۰ ما این مطلب را به روز خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)