حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی ١٢ احتمالاً تا دو ماه آینده روانه بازار جهانی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی معمولاً پرچمداران جدیدش را در بازار داخلی، یعنی چین رونمایی می‌کند و پس از گذشت مدتی، برخی از مدل‌های این سری گوشی‌ها را در بازار جهانی ارائه می‌کند. سری شیائومی ١٢، جدیدترین نسل از گوشی‌های پرچمدار شیائومی است. گفته می‌شود که تا حدود ٢ ماه دیگر، این گوشی‌ها آماده فروش در بازار جهانی می‌شوند!

سری شیائومی ١٢ به زودی در بازار جهانی قابل خریداری خواهد شد

شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو حدوداً یک هفته پیش معرفی شدند.

 

شیائومی ١٢ پرو و شیائومی ١٢ معرفی شدند: پرچمدارانی دوربین محور و قدرتمند!

 

به نقل از Gizmochina، سری گوشی‌‌های Xiaomi 12 چند روز پیش در کشور چین معرفی شدند. اما در حالی که سه عضو جدید در این خانواده گوشی‌ها ارائه شدند، همچنان هیچ خبر رسمی از عرضه‌ رسمی این گوشی‌ها در بازار جهانی مطرح نشده است. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا گزارش جدید Mysmartprice، از عرضه جهانی این گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد. بنابراین، چیزی تا عرضه جهانی سه گوشی شیائومی ١٢ پرو، شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ ایکس نمانده است.

به همین ترتیب، گزارش دیگری هم از افشاگر هندی با نام Mukul Sharma نیز منتشر شده است. با توجه به اظهارات وی، چینی‌ها در نظر دارند تا در حوالی اسفند و فروردین آینده، گوشی‌های رده بالای جدید خود را روانه بازار جهانی کنند. او همچنین در ادامه عنوان کرد که این سری گوشی‌ها، وارد بازار هند نیز خواهند شد. در همان زمان یا حتی دیرتر، رویداد رونمایی جهانی این گوشی‌ها نیز انجام خواهد شد.

اما متأسفانه جزئیاتی از روز دقیق برگزاری این رویداد جهانی به دست ما نرسیده است. بنابراین، باید منتظر بمانیم تا طی هفته‌های پیش رو، شاهد انتشار تاریخی رسمی برای انجام این رویداد از سوی شیائومی باشیم. برای یادآورب، شیائومی ١٢X و شیائومی ١٢، از نمایشگر ۶.٢٨ اینچی با پنل AMOLED، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD بهره می‌برند. اما نمایشگر نسخه پرو، اندازه ۶.٧٣ اینچی با رفرش ریت متغیر و وضوح 2K را داراست.

تراشه Snapdragon 8 Gen 1، به عنوان قلب تپنده دو گوشی شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو در نظر گرفته شده است. تراشه موجود در شیائومی ١٢ ایکس، اسنپدراگون ٨٧٠ می‌باشد. باتری موجود در نسخه، از ظرفیت ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. همچنین توان شارژر این گوشی معادل ١٢٠ وات است. با مرور مشخصات دو گوشی ارزان‌تر سری شیائومی ١٢، به باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶٧ واتی برخورد می‌کنیم.

شایعاتی نیز وجود دارند که حاکی از رونمایی شیائومی ١٢ اولترا طی ماه‌های آینده هستند. البته برخی از مراجع نزدیک به شیائومی، با این موضوع مخالف هستند و به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد اعضای سری Mix 5 خود را در آینده جایگزین این گوشی کند!

نظر شما در مورد تاریخ عرضه جهانی خانواده شیائومی ١٢ چیست؟ آیا منتظر ارائه این گوشی‌ها در بازار ایران هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️